Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model X Ervaringen - Benelux

This site may earn commission on affiliate links.
Inmiddels de 25.000 grens gepasseerd! En wat een genot...

In exact 5 maanden tijd dus 5.000 per maand gereden. Vooral de autopilot bevalt me nog het meest, en de ruimte, en de snelheid, en het gemak...eigenlijk alles :)

Minpunten zijn range, valt toch tegen met een gemiddeld verbruik van 274 in een 90D...in de praktijk dus 275-300km is echt de max...250 is beter om rekening mee te houden.

Ook wat issues gehad met de stoelen die erg kraakten, was opgelost maar is weer terug gekomen.

Ook bij volle bak accelereren gaat de as rammelen en geluid maken, bij iets gedoseerder planken doet hij dat niet.

Verder niks dan lof!! Op naar de 50.000....

IMG_0884.JPG
 
  • Informative
Reactions: STLL and HerrJones
Nee, dat is het gevolg van de verduistering van de achterklep.
Ah, ja, tuurlijk!

Best heftige shading op de achterramen van de X. Ik merk dat ik ook net iets langer moet kijken bij het checken van de dode hoek, vanwege het verschil in tint tussen de voor- en achterramen. Eerlijk gezegd had ik het fijner gevonden als getinte ramen een optie waren geweest. Hoop dat het een kwestie van wennen is.

Maarten
 
Gisteren met de X P90D naar zee gereden. Gestart met volle batterij en aangekomen met 61% restbatterij. Bij de model S 90D in december was dit 63%.

Puike cijfers voor de X! Had ik niet verwacht want op korte ritten verbruikt hij wel duidelijk meer.
 
Gisteren met de X P90D naar zee gereden. Gestart met volle batterij en aangekomen met 61% restbatterij. Bij de model S 90D in december was dit 63%.

Puike cijfers voor de X! Had ik niet verwacht want op korte ritten verbruikt hij wel duidelijk meer.

Help ons een beetje op weg… .
Je doet nogal geheimzinnig.
Van "Belgium" naar "zee" is nogal nietszeggend hé. ;)
Van waar naar waar, hoeveel kilometer? Gewone baan? Snelweg?
 
  • Funny
Reactions: S-19910