You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
dat is nogal een verschil... In begin laadde ik op 100% 400km en nu nog slechts 380km
70 000 km
100% is van 398 km naar 375 gegaan. Deze zomer was het ook een keertje redelijk weinig en daarna terug 384 ofzo, dus ik hoop dat met de batterij een keertje te balanceren er terug wat km's bijkomen.
Ik hoop inderdaad dat het daar ook bij blijft, want er schiet al snel niet zoveel meer over als je dan al maar tot 80 of 90% laadt en het winter is
Maar ik heb ergens eens gelezen dat het grootste verlies in het begin zit, dus daar ga ik dan maar vanuit, dat we het ergste al gehad hebben.
80.000km
Volle lading van 401 naar 379
80% lading van 359 naar 338
Ging ineens zo’n 10K km’s terug...was normaal volgens service center...hoop dat het daar bij blijft want ben er ook van geschrokken...
Geld dit voor een 90 of 100 ? 20 of 22 inch ?
Ik ben vandaag door verschillende wegafsluitingen door de politie letterlijk het bos in gestuurd. Ik heb - samen met andere bestuurders- enkele bomen verlegd en ben daarna over bospaadjes verder gegaan. Mijn X zag er niet uit na een 2 uur durend avontuur en boom-omval-angst. Gelukkig enkel blubber en bos-troep. Dit zorgde er echter wel voor dat mijn linker FWD niet meer open wilde door 'obstacle detected' melding, blijkbaar door die vuiligheid op de buitenkant... Ingebouwde veiligheid dusWerken de falcon wing deuren nog wel bij zo’n storm als vandaag of moet je ze net zoals mijn tuinmeubels enige straten verder ophalen, of moeten misschien de passagiers achterblijven omdat ze uit veiligheid niet meer open gaan ?
Ik heb de X nu een weekend en ben na 2 uur rijden en paar keer en en uitstappen met de kids al overtuigd. Echter wel een vraag ik zag dat als je op het Tesla logo drukt het T symbool boven in dan krijg je de details van de wagen maar daar kan je ook kiezen: max power 85, 90 of 100 zal dit nog enig verschil op het verbruik hebben?
Cupping en verkeerde afstelling van de banden/wielen is inderdaad wel een groot aandachtspunt bij de X, mede omdat deze in hoogte verstelbare vering heeft. Als je veelal op 'normal' rijdt, dan hoort daar een andere afstelling bij dan bij 'low'. Verkeerd uitlijnen en slijtage volgt dan absurd snel. Als dit kort na aflevering gebeurt, dan weet je wie de schuldige is. Soms vergoed Tesla het, soms wijzen ze het af. Ligt er een beetje aan wie je treft.Daarnet mijn X met 38000 afgezet bij het suc in Aartselaar. Ik reed achter de X aan en zag dat de achterbanden wel erg schuin zijn afgesleten. Gaan ze me proberen nieuwe banden te slijten en hoe kan ik daar het best op reageren.
38000km is niet abnormaal...