Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model X Europa?

PaulusdB

Mayor Gnomus Vintage Limb
Jul 12, 2013
6,691
6,469
Europe
Ik voel een road trip aankomen...
Dat kun je echter niet van iemand die 747 heet verwachten. En die ik inderdaad de helft van de tijd op Schiphol tegenkom bij Privium. :)

Iwan

Member
Dec 15, 2014
199
40
Netherlands
Lijkt me erg leuk om te gaan, inderdaad vooral om de X in levende lijve te zien. Volgens mij duurt het voor ons Europeanen nog erg lang... Dus dit is een mooie intermezzo.
Zijn er TMC-mensen die zeker gaan?

Iwan

Member
Dec 15, 2014
199
40
Netherlands
Xroadshow? Klinkt goed! Geneve is voor mij sowieso een beetje wringen qua tijd.. Maar een roadshow in NL is natuurlijk te prefereren :).

justroll

Member
Feb 12, 2015
269
1
Maaseik, Belgium
Present, weekend van 12 maart :rolleyes:
En daarna volgt een 'X roadshow' in de Europese Tesla landen, hoor ik

ah we zijn ook op 12 maart in Geneve, vertrekken vanuit brussel om 08:00 (wel met vliegtuig, zondag al andere verplichtingen in de namiddag), blijven wel een avondje slapen, als er iemand nog een leuk uitje weet 's avonds .. shoot ! Kijk uit naar de X in levende lijven te zien.

Art747

Member
Nov 19, 2015
560
113
Haarlemmermeer (Netherlands)
Ik ga op 1 dag heen en weer terug, dus geen avondje uit helaas. Ik denk dat de kleur van de X misschien ook wel heel erg bepalend zal zijn of hij mooi is of niet. De X is wat mij betreft veel minder mooi dan de S. Maar ja, compromissen....

Art747

Member
Nov 19, 2015
560
113
Haarlemmermeer (Netherlands)
Mijn belangrijkste argument voor de X t.o.v. de S is de extra ruimte. Ik heb de laatste jaren SUV's gereden en ondanks dat ik de S veeeel mooier vind van de X, is die ruimte en in de tweede plaats de 2 extra stoelen op de derde plaats de trekhaak (paarden trailer) iets wat de schaal toch doet doorslaan richting de X. Heel veel opties van de S die ik geweldig vind zitten ook in de X. De "looks" is het enige nadeel wat mij betreft.

Products we're discussing on TMC...

About Us

Formed in 2006, Tesla Motors Club (TMC) was the first independent online Tesla community. Today it remains the largest and most dynamic community of Tesla enthusiasts. Learn more.

Do you value your experience at TMC? Consider becoming a Supporting Member of Tesla Motors Club. As a thank you for your contribution, you'll get nearly no ads in the Community and Groups sections. Additional perks are available depending on the level of contribution. Please visit the Account Upgrades page for more details.

SUPPORT TMC