Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model X Europa?

This site may earn commission on affiliate links.
Joho !

640e3054afe75d5f0a1313cf491e3836.jpg
 
Van wanneer is die screenshot? Als ik op dit moment alles selecteer kom ik op 163 800 EUR en niet 171 150 EUR?

Ik kom met alles aan op 171.150... (heb voor 21" winterbanden gekozen ipv 19", je kunt ze natuurlijk ook beide kopen)

Wel mooi dat je een alternatief (die klein beetje afwijkt van mijn keuzes) voorgeschoteld krijgt met korting als je klikt op "volgende" nadat je hem samengesteld hebt.
 
Net samengesteld... natuurlijk benieuwd naar jullie inzichten....

Ik zou zelf liever 90D gekozen hebben, want bij P90D toch weer twijfel over de L maar die is wel heel duur... nu nog niet aangeklikt.

Wel winterpakket en trekhaakpakket aangeklikt (de alternatieve optie: "trekhaak" is nog een foutje, je krijgt dan een soort van fietsenhaakje zoals bij de hybrides...)

Ik heb geen duolader kunnen kiezen via "charger"... dit nog wel nagevraagd, maar het zou kunnen zijn dat we sowieso op max 24A ipv 16A kunnen laden (eigen interpretatie want ca 16 kW is voorbijgekomen)...

Belangrijkste keuzes:

Kleur: Sig (founders ;-))multicoat Red (bij de model S was dat geen multicoat toch?)

Interieur: Zwarte hemel, zwart leer (twijfel over wit... wel heel gewaagd) en carbon (veilige keuze, hoewel ik enorm twijfel of ik niet toch essen moet kiezen om het zwart te doorbreken.... wel weer heel amerikaans... wat vinden jullie hiervan... evt zwart essen?)

Velgen... 22" in het mat donkergrijs? (zou net iets anders zijn dan bij de S)...

Nu nog 2 weken om te wijzigen, donderdag met Hans mee naar Geneve om zelf even te kijken.
 
Die 200K ex btw die in Duitsland gevraagd wordt zou me wel enorm aan het twijfelen brengen...:biggrin:
Wel overtuigd dat dit een heel fijne auto gaat zijn, en inmiddels ook wel gerustgesteld dat als ik m zou willen verkopen er wel iemand voor te vinden is .:wink:
En dat zonder dat ik er (zoals bij de credits van de S) verlies op moet pakken / incalculeren.
Dus vol overtuiging samengesteld, en nu maar even gaan kijken in Geneve of de opties juist zijn, en de komende weken eens met mijn financiële geweten in gesprek....