TMC is an independent, primarily volunteer organization that relies on ad revenue to cover its operating costs. Please consider whitelisting TMC on your ad blocker and becoming a Supporting Member. For more info: Support TMC

Model X huren voor trouwdag

Discussion in 'Belgium and the Netherlands' started by Guusenrose, Apr 29, 2017.

1. Guusenrose

Guusenrose New Member

Beste,

Op 15 Juli van dit jaar ga ik trouwen in 's-Hertogenbosch en als groot tesla fan en iemand met duurzame waarde is mijn persoonlijke droom een Model X als trouw auto the kunnen gebruiken. Ik heb al wat rond gekeken op oa snappcar en andere verhuur sites en er zijn meerdere mogelijkheden om deze ergens te huren maar dit is altijd erg prijzig >€300 per dag. En hoewel ik dat een redelijke prijs vind voor zoeen luxe auto voor een etmaal is het echter zo dat wij deze maar maximaal 3a 4uurtjes nodig hebben (ophalen en terug brengen inbegrepen).

Dus wij zijn opzoek naar model X eigenaren in de buurt (Brabant, Gelderland, Utrecht, ect) die open zouden staan om hun X voor een dagdeel te verhuren. Er zijn meerdere oplossingen betreft verzekeringen gezien het niet een kopje suiker betreft en we zouden graag in contact komen met evt geïnteresseerde eigenaren.

Met vriendelijke groet,

Guus

2. Ataraxia

Ataraxia X 75D AP2 6p.

Ik woon in Tilburg en wil best even een paar uurtjes in Den Bosch op en neer rijden. Als ik jullie chauffeur ben hoeft er ook niets extra's verzekerd te worden.
    Wij hebben een zwarte X 6p.

• Like x 1
  3. Guusenrose

Guusenrose New Member

Hi,

sorry voor de trage reactie, het bericht was in onze spam geland dus wij kwamen er net pas achter dat we al een reactie hadden. Wat ontzettend tof dat je dit aanbied en dat je ook nog zou willen rijden is helemaal een luxe. Kunnen wij je er iets voor aanbieden? En is het mogelijk om via een private message onze contact gegevens uit te wisselen, ik ben nog wat nieuw op het forum dus daarom dat ik het vraag.

Onze ceremony meester regelt alle praktische dingen rondom onze bruiloft en hij rijd al jaren elektrische (verschillende modellen) en hij werkt ook in smart-charging sector.

We horen graag van je en nu houd ik het forum schept in de gaten.

Groeten,

Guus en Rose

4. Hans Allis

Hans Allis Member

Mooi aanbod van Ataraxia! Op MyWheels staat mijn X voor een mijns inziens schappelijk bedrag. Vandaag is 'ie mee voor een verloving en in juli voor een bruiloft :) Vond het juist leuk om dat betaalbaar te maken voor dergelijke gelegenheden.

• Like x 1
    • Love x 1
  5. eelcodb

eelcodb Member

Dat is zeker een zeer schappelijke prijs! Er zijn MS-en die het dubbele vragen voor een dag....

• Like x 1
  6. Ataraxia

Ataraxia X 75D AP2 6p.

Wil dat ook gaan doen, maar mij eerst op de hoogte (laten) brengen van de haken en ogen.
    Ben namelijk van mening dat auto's delen de toekomst is.
    Waarom heb jij voor mywheels gekozen?
    Ik had al van snapcar gehoord en nog niet van mywheels.

• Like x 1
  7. Hans Allis

Hans Allis Member

Bij SnappCar was het maximaal verzekerde bedrag een stukje lager dan de waarde van de auto, dus dat stond me tegen. Ook is het verhuren bij MyWheels financieel wat aantrekkelijker dan bij SnappCar.

8. Ataraxia

Ataraxia X 75D AP2 6p.

Bedankt.

Dan wordt het mywheels.

9. HerrJones

HerrJones Call me Maarten

Bezit je de auto privé of zakelijk? Is dat laatste überhaupt mogelijk icm autodelen via een dienst als MyWheels?

10. Ataraxia

Ataraxia X 75D AP2 6p.

Ik zakelijk. Maar betaal 4%bijtelling. Dus dan mag ik haar toch ook prive rijden en of verhuren. Of denk ik weer te eenvoudig?

11. Pascal-R

Pascal-R Member

Ik vermoed dat de vraag eerder is, is de auto van jou of lease je hem van de lease maatschappij.

12. HerrJones

HerrJones Call me Maarten

Ik zou graag hetzelfde willen weten.

13. Ataraxia

Ataraxia X 75D AP2 6p.

Is van mij (euh, van Ataraxia)

14. LionKing1970

LionKing1970 Member

Ik denk dat als je je Tesla leased je hem niet mag verhuren. Je bent immers niet de eigenaar.

15. Gaston

Gaston Member

Bij Financial Lease ben je eigenaar van de auto en staat hij op de balans van je bedrijf. Kenteken staat ook op naam van je bedrijf.
    Bij Operational Lease ben je geen eigenaar.

Het kan overigens zijn dat de voorwaarden van de Financial Lease verhuur uitsluiten, maar dat moet je dan in de kleine lettertjes kunnen vinden.

Share This Page