TMC is an independent, primarily volunteer organization that relies on ad revenue to cover its operating costs. Please consider whitelisting TMC on your ad blocker or making a Paypal contribution here: paypal.me/SupportTMC

Model X nu ook met 60 kWh accu

Discussion in 'Belgium and the Netherlands' started by Daniel 74, Jul 12, 2016.

1. Daniel 74

Daniel 74 Active Member

Zie de design studio. Vanaf € 87.800,-

En leveringen zijn voor alle uitvoeringen nu eind oktober voorzien voor nieuwe bestellingen.

2. BobbyKings

BobbyKings Silver

Dat is wel het ultieme instapmodel.

3. FrankNL

FrankNL Member

Goed voor de vanaf prijs! Maakt de auto wat "betaalbaarder" als je kan zeggen al vanaf 87K

Voor een "familie" auto die wat vaker voor een vakantie gebruikt zal worden lijkt het me minder goed lopen dan bij de S maar misschien is dat ook wel het idee...

4. BobbyKings

BobbyKings Silver

Eigenlijk heb ik hier twee observaties bij:

Ten eerste geloof ik best dat dit voor een bepaalde doelgroep een heel aantrekkelijk aanbod kan zijn. Ik denk dan aan moeders (zeer respectvol bedoeld) die met veel kinderen vaak naar school/sport/familie/PCHooft etcetera rijden. Of iets analoogs.

Ten tweede lijkt het er op dat -misschien vanwege huidige of verwachte realisatie van efficiencywinst in de batterij productie- Tesla prijsniveaus kan drukken en daarmee zich nu al ook qua prijs.concurrerender opstelt ten opzichte van mogelijke toekomstige rivalen.
    De hardware (lees: Batterijen) van de X60 is immers gelijk aan de X75. Dus....

5. Basvdpoel

Basvdpoel Member

Vind het wel slim die 60D.
    Als je de eerste financiële klap(aanschaf) hebt verwerkt kan je na een jaar of zo mooi upgraden naar een 75D. (Tenminste ik denk dat dat kan)

6. AnalysiZ

AnalysiZ Active Member

• Like x 2

Share This Page