Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model X reservaties - Benelux - Bestelling/Design/Levering etc

This site may earn commission on affiliate links.
Nog even een paar foto's van de eerste dagtrip met de Model X

IMG_8641.jpg IMG_9079.jpg IMG_9089.jpg
 
Bad news for me.
DS informeerde mij vandaag dat mijn X niet door de eindcontrole is gekomen en dat het ook niet is gelukt de problemen op te lossen. Wat de problemen zijn is hem niet bekend. Wel wordt inmiddels een nieuwe X voor mij gebouwd die zo snel mogelijk wordt verscheept naar Europa.

Levering eind september zou dan nog moeten lukken.

Ook een andere X, niet voor NL, wel voor EU, is definitief afgekeurd en wordt opnieuw gebouwd.

Ik ben natuurlijk niet blij met extra vertraging, maar het laat wel zien dat Tesla de kwaliteitscontrole heel serieus neemt, na de aanvangsproblemen met de X.

Heb ook liever een prima auto, dan een halfbakken probleemwagen. En eind september is nog op tijd, want ons 4e kindje komt in december. Maar toch jammer!

Dat is zeker "jammer" nieuws...eind sept valt dan nog wel mee, alhoewel dat mss iets te optimistisch is, in het engelse gedeelte van het forum wordt nu gesproken over leveringen mid okt in Tilburg van de laatste bevestigingen, maar mss dat ze voor jou een uitzondering maken. Krijg je ook een nieuw VIN nummer nu?
 
Zo, vandaag mailtje gekregen dat onze X geproduceerd is! Nu nog een klein reisje naar de oostkust en een boottochtje, dan krijgen wij hem medio september geleverd!

Wij hebben trouwens nog meer zaken in bestelling, waarbij de X overigens goed van pas zal komen. Als alles goed gaat verdrievoudigt eind januari onze hoeveelheid nageslacht!

Alvast gefeliciteerd !! :)
 
Heb inderdaad een nieuwe VIN gekregen. Per email. In MyTesla staat nog de oude.

Hij is afgekeurd in de fabriek in de USA. Weet niet precies wanneer, wel dat hij 2e week van juli van de band kwam en dus al op de boot had moeten staan.
 
Bad news for me.
DS informeerde mij vandaag dat mijn X niet door de eindcontrole is gekomen en dat het ook niet is gelukt de problemen op te lossen. Wat de problemen zijn is hem niet bekend. Wel wordt inmiddels een nieuwe X voor mij gebouwd die zo snel mogelijk wordt verscheept naar Europa.

Jee, da's slecht nieuws! Ergens wel ook goed nieuws dat je een nieuwe krijgt.
Wat zou er gebeurd zijn, moet toch wel een major problem zijn… hebben ze hem gecrasht?
 
Best wel trots.... met 285/35/22 en 2500 kg (+ nog een paar van mij) toch onder de typical van een model S uitgekomen op de rit Bladel - Tilburg (met een easter egg voor @Xfrank )

20160801_121524.jpg

Overigens... kleur wordt wel heeeeel lelijk in het scherm weergegeven.... bijna gewoon rood :D

Mbt reageren op de easteregg:

Diegenen die de easteregg niet kunnen vinden, gelieve op "like" te drukken
Diegenen die m wel gevonden hebben (ik ga U later persoonlijk overhoren ;)), gelieve op "love" te drukken
Diegenen die zich daar niet mee bezig houden, maar dit wel grappig vinden kan evt. "funny" volstaan?:D
 
Last edited:
Best wel trots.... met 285/35/22 en 2500 kg (+ nog een paar van mij) toch onder de typical van een model S uitgekomen op de rit Bladel - Tilburg (met een easter egg voor @Xfrank )

View attachment 188508

Overigens... kleur wordt wel heeeeel lelijk in het scherm weergegeven.... bijna gewoon rood :D

Oh wat erg. Ik zou 'em weer teruggeven. zoiets kun je niet accepteren.
...òf je display verlichting misschien dimmen tot het sig-red wordt?
 
Zo, vandaag mailtje gekregen dat onze X geproduceerd is! Nu nog een klein reisje naar de oostkust en een boottochtje, dan krijgen wij hem medio september geleverd!

Wij hebben trouwens nog meer zaken in bestelling, waarbij de X overigens goed van pas zal komen. Als alles goed gaat verdrievoudigt eind januari onze hoeveelheid nageslacht!
Een tweeling! Dat wordt dubbel werk met luiers verwisselen. Gefeliciteerd.