Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model X reservaties - Benelux - Bestelling/Design/Levering etc

This site may earn commission on affiliate links.
Eind vorige week is de leveringsfactuur in mytesla geplaatst; ik mag gaan telebankieren. Op de nota staat een leveringsdatum van 29/8. Ik heb nog niets gehoord van mijn DS (die is tot en met woensdag buiten kantoor) - maar ik hoop dat de informatie op de nota klopt. Heb gelijk de dag maar even in mijn agenda geblokkeerd....:)

Mijn eindfactuur is van 27/7, leverdatum 15/8 en ik fiets nog steeds.:( dus zou nog effe wachten tot er een definitieve planning is.
 
Final Invoice ook bij mij in MyTesla. Met als leveringsdatum 3/9, heb mijn DS gevraagd of dit klopt. In ieder geval zijn er een aantal containers aangespoeld, zoveel is wel duidelijk.

Vreemd fenomeen trouwens, voor het eerst in mijn leven dat ik blij wordt van een factuur van meer dan 100K!
 
YYYYYYYEEEEEESSSSSSS!!!!!!!!!

Aanstaande vrijdag om 12:00 uur kan ik mijn Tesla model X P90DL Signature ophalen.

Wie is er zondag bij de Tesla Brunch?
Gelukkig kan ik daar nu met de model X heen.

Roeland, mag jij hem ook vrijdag in ontvangst nemen?

Gefeliciteerd! Begint nu te lopen...hoorde het vorige week ook al in tilburg dat ze nu volle bak aan het afmonteren zijn de X'en en dat de afspraken vol lopen met afhalingen...

Helaas is die van mij pas eind sept op te halen...verwachting 26-9...komt op 05-09 aan met de boot...
 
Aardige metamorfose voor Wim. Of hebben we nu een WimS en een Wim S.? Dat gaat wel lastig worden, wil de echte Wim S. nu opstaan?

Wat als WimS (die met een X gaat rijden) zich omdoopt tot WimX zodat Wim S. (die nog met een S rijdt) daarvan te onderscheiden is....?:cool:
Laatst was er al een veteraan op het forum die het bijzonder vond dat Wim S. het zo lang stil had gehouden dat hij een X gekocht had....:D
 
Wat als WimS (die met een X gaat rijden) zich omdoopt tot WimX zodat Wim S. (die nog met een S rijdt) daarvan te onderscheiden is....?:cool:
Laatst was er al een veteraan op het forum die het bijzonder vond dat Wim S. het zo lang stil had gehouden dat hij een X gekocht had....:D
omdopen gaat niet denk ik, het is een nieuw account aanmaken.
WimS is dan zijn 58 posts kwijt;)

Moet ik mijn dan ook laten omdopen naar SFrank?

Trouwens XFrank is nog een overblijfsel van een 9 tal jaar geleden, op het Jaguar forum, toen ik in afwachting was van mijn Jaguar XF;)
 
Last edited:
omdopen gaat niet denk ik, het is een nieuw account aanmaken.
WimS is dan zijn 58 posts kwijt;)

Moet ik mijn dan ook laten omdopen naar SFrank?

Trouwens XFrank is nog een overblijfsel van een 9 tal jaar geleden, op het Jaguar forum, toen ik in afwachting was van mijn Jaguar XF;)

Inderdaad, The member previously known as EU-P1422 heeft zo een een paar honderd posts en wat rep.punten verloren.
P1422 was het reservatienummer; omzetten naar het VINnummer ging niet.


Maar als je het type wil in de naam; dan zou jij SSFrank moeten worden..., hou het dus toch maar bij XFrank.
 
Eerder gaf John me al de tip om mijn naam te veranderen maar dat gaat inderdaad niet zomaar.

Er zijn steeds minder WIM-men, Wim Daniëls heeft zelfs een Wim-club opgericht om de nam in stand te houden.
Dus het doet me goed dat er meerdere op dit forum zijn.
Misschien zijn het ook wel vooruitstrevende mensen die voor een vooruitstrevend merk gaan :)

Leuk dat ons lange wachten komende week/weken beloond wordt.

Hoop elkaar snel te zien. Is er zondag iemand bij de Tesla Brunch?
 
  • Like
Reactions: jm71