Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model X reservaties - Benelux - Bestelling/Design/Levering etc

This site may earn commission on affiliate links.
Bericht van DS: X wordt in de week van 26 september geleverd. Jammer, want ik heb mij ingeschreven voor de mr. rally met de X. En die rally is al op 13 september.

Wie wil zijn X die dag ruilen voor een classic P85, een echte wagen met te veel vermogen op de achterwielen waarbij je nog zelf moet sturen? :p
 
Ja, zie het staan op de site van Tesla:

Tesla customers who have ordered a P90D Ludicrous, but not taken delivery, can upgrade to the 100 kWh pack for $10,000. Existing P90D Ludicrous owners can also upgrade to a 100 kWh pack, but for $20,000, as their used 90 kWh pack will have to be recycled.

Ik neem aan dat het ook voor ons in Nederland geldt? Vraag het me af.....

Persoonlijk toch wel blij met de 100kWh introductie: er is 1 rit die ik regelmatig maak waarbij de 90kWh net tegen het randje van zorgeloos aan zal schuren. Een keertje een omleiding of eens een echte winter, en ik moet gaan hyper-milen :eek:

De afgelopen maanden al meerdere keren mezelf suf zitten rekenen op basis van de Wh reports in het algemene MX deel van het het forum, maar gek genoeg veranderde de uitkomst niet als ik de rekensom voor de 5e of 10e keer deed :D

Zodoende vandaag toch maar de upgrade besteld...
 
  • Like
Reactions: FrankNL
Door wie laat je zoiets inbouwen en wat kost dat? Ben zelf totaal niet technisch of handig :)

Nou ik ben ook alles behalve technisch maar met een (wat ik noem) kleine kruiskop schroevendraaier kun je al je lampjes vervangen. Of dat nou echt nodig is, is weer een heel ander verhaal. Maar de kenteken verlichting bijvoorbeeld heeft op mijn MS een wat gele kleur. Laag Kelvin gehalte geloof ik. De ledlampjes zijn wit, dus dat is een verbetering. Wat mij betreft.
 
  • Disagree
Reactions: AlseT2014
deze morgen op de brug van Vilvoorde: 1 model X achteraan op de vrachtwagen, op weg naar SC Zaventem ?!
 

Attachments

  • IMG_1786.JPG
    IMG_1786.JPG
    234.5 KB · Views: 72
  • IMG_1787.jpeg
    IMG_1787.jpeg
    283.4 KB · Views: 61
  • Informative
Reactions: FrankNL