Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model X reservaties - Benelux - Bestelling/Design/Levering etc

This site may earn commission on affiliate links.
Bij jullie nog delivery updates?

Hier staat ie nog steeds op 'onderweg naar de haven in de VS', maar misschien update de account pas weer als de auto in Tilburg aankomt. Heb mijn DS nog gevraagd om informatie over de boot om deze te kunnen tracken, maar nog niets vernomen.
 
Van mijn Sales Advisor vernomen dat mijn X op 14 februari van de band zal lopen. Levering dan ergens begin april !

@HerrJones: Jouw volgende update zou de volgende moeten worden, per e-mail (gekopieerd van mijn vorige X bestelling):

"Goed nieuws! Uw Model X heeft de haven van New York verlaten en is begonnen aan zijn bootreis richting Europa. Graag wil ik u daarom kort updaten met een voorzichtige verwachte periode van levering.
 
Van mijn Sales Advisor vernomen dat mijn X op 14 februari van de band zal lopen. Levering dan ergens begin april !
Spannend!

Die van mij zal dan inderdaad nog wel onderweg zijn binnen de VS.

Ik vind het wachten steeds zwaarder worden. Er ligt al een mooi stapeltje accessoires klaar in de schuur en er hangt al een laadpas aan mijn sleutelbos. Maar goed dat er geen dienst bestaat die je tegen betaling voor een paar weken in een hibernation tube stopt.
 
Mijn order is definitief!
Het wordt een blauwe 100D, zwart interieur (wit vind ik ook mooi, maar 2 kleine kinderen), 6-zitter.
De meerprijs voor een P kon ik niet verantwoorden naar mijzelf.
Ook heb ik de 20" gekozen ipv 22". Die laatste vind ik veel mooier, maar het kost behoorlijk bereik en de nodige Euro's.
Autopilot neem ik wel bij aflevering, maar het volledig-autonoom pakket activeer ik wel als het daadwerkelijk er is.
Verder nog gekozen voor premium- en audio-pakket.

Mooi vond ik wel dat de levering naar april ging (was mei) toen ik naar een 100D wisselde.
 
Hi,

Ik ben nieuw hier, maar ook ik ben op de EV-bandwagon gesprongen en heb een X besteld. Ik heb m redelijk basic gehouden, voor zover mogelijk , 75D, blauw, 5-zits, multipatroon, EAP en de audio upgrade als cadeautje voor mezelf .

30-12 besteld, 13-1 bevestigd en voorlopig nog geen VIN, dus alle tijd om rustig de ervaringen van iedereen hier door te lezen en de thuislaad situatie op orde te brengen.

EV-avontuur here I come (En vriendin en tweeling van 4 doen uiteraard fijn mee...)
 
Hi,

Ik ben nieuw hier, maar ook ik ben op de EV-bandwagon gesprongen en heb een X besteld. Ik heb m redelijk basic gehouden, voor zover mogelijk , 75D, blauw, 5-zits, multipatroon, EAP en de audio upgrade als cadeautje voor mezelf .

30-12 besteld, 13-1 bevestigd en voorlopig nog geen VIN, dus alle tijd om rustig de ervaringen van iedereen hier door te lezen en de thuislaad situatie op orde te brengen.

EV-avontuur here I come (En vriendin en tweeling van 4 doen uiteraard fijn mee...)

Gefeliciteerd.
Dan zit je precies 2wkn na mij. Ongeveer dezelfde config alleen ipv audio heb ik 6 stoelen.
Ik heb enkel dgn terug mijn VIN gekregen dus naar verwachting krijg jij die dan over een dag of tien.
 
Hier sinds gisteren:

Uw Tesla wordt nu verscheept en is onderweg naar Europa.

Spannuuund! Nog maar eens de DS aanschrijven of die boot nou getraceerd kan worden.

Ja hoor! Je kan zelfs een speedboat huren om er rond te gaan varen. :D

20691-3064215.jpg
 
Hi,

Ik ben nieuw hier, maar ook ik ben op de EV-bandwagon gesprongen en heb een X besteld. Ik heb m redelijk basic gehouden, voor zover mogelijk , 75D, blauw, 5-zits, multipatroon, EAP en de audio upgrade als cadeautje voor mezelf .

30-12 besteld, 13-1 bevestigd en voorlopig nog geen VIN, dus alle tijd om rustig de ervaringen van iedereen hier door te lezen en de thuislaad situatie op orde te brengen.

EV-avontuur here I come (En vriendin en tweeling van 4 doen uiteraard fijn mee...)


Welkom aan boord Sander !
Enne… heb je stalen zenuwen? De spanning van het wachten wil wel eens oplopen… . :p