Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model X reservaties - Benelux - Bestelling/Design/Levering etc

This site may earn commission on affiliate links.
Gefeliciteerd met je X Gaston !!
Leuk dat je er eindelijk kan van genieten, het heeft lang genoeg geduurd… . :)

De foutjes zouden echt niet mogen voorkomen bij wagens uit dergelijke prijsklasse, maar 't is aangenaam als je weet dat ze bij Tesla alles in het werk stellen om het in orde te krijgen.

Succes en veel veilige kilometers toegewenst !! :cool:
 
Een foto uploaden naar het forum valt niet mee (2mb is al te groot). Maar is gelukt. Zie bijlage.
 

Attachments

  • 20170329_123109.png
    20170329_123109.png
    1.5 MB · Views: 67
  • Like
Reactions: Hans Allis
Nieuwe X opgehaald. 's Avonds om 20:00. Met de trein naar Tilburg, daar opgehaald door een Tesla-taxi. Sleutels gekregen, nog even gezwoegd met het plaatsen van de trekhaak, vergeefs koppelen van de bluetooth en om halftien weer weg.
Gelukkig zonder bos bloemen oid, gewoon met een mooie auto.
Nu maar hopen dat het kalibreren een beetje snel gaat. De kleine tegenvallers zullen bij het betreffende draadje te zien zijn.
Toch een hele andere auto dan de S.
 
Last edited:
  • Like
Reactions: FrankNL
Nieuwe X opgehaald. 's Avonds om 20:00. Met de trein naar Tilburg, daar opgehaald door een Tesla-taxi. Sleutels gekregen, nog even gezwoegd met het plaatsen van de trekhaak, vergeefs koppelen van de bluetooth en om halftien weer weg.
Gelukkig zonder bos bloemen oid, gewoon met een mooie auto.
Nu maar hopen dat het kalibreren een beetje snel gaat. De kleine tegenvallers zullen bij het betreffende draadje te zien zijn.
Toch een hele andere auto dan de S.
Gefeliciteerd. Geniet ervan. Was nog net mooi op tijd voor Q1 dan :)
 
Nieuwe X opgehaald. 's Avonds om 20:00. Met de trein naar Tilburg, daar opgehaald door een Tesla-taxi. Sleutels gekregen, nog even gezwoegd met het plaatsen van de trekhaak, vergeefs koppelen van de bluetooth en om halftien weer weg.
Gelukkig zonder bos bloemen oid, gewoon met een mooie auto.
Nu maar hopen dat het kalibreren een beetje snel gaat. De kleine tegenvallers zullen bij het betreffende draadje te zien zijn.
Toch een hele andere auto dan de S.


Hoezo gelukkig? Een sleutelhanger, pet etc moet er makkelijk vanaf kunnen. Ja sommige mensen hier zeggen komt uit je eigen zak etc etc zal allemaal best maar de aflever experience mag echt wel beter. Helemaal omdat ze daad werkelijk flinke winst maken op de auto's, vooral de P modellen. En als ik meer dan een ton uit geef wil ik ook wel een beetje aandacht ja. Met het bouwen van onze bedrijfspanden is er ook altijd een opening met de eerste paal en ga zo maar door. Blijkbaar praten mensen hier de aflevering nog steeds goed. Als ik hoor dat Tesla groep afleveringen wil gaan doen, dus 10 mensen in 1 kamer zetten een video laten zien hoe de auto werkt en dan de sleutel overdracht doen dan denk ik ze hebben het toch niet helemaal begrepen.
 
Hoezo gelukkig? Een sleutelhanger, pet etc moet er makkelijk vanaf kunnen. Ja sommige mensen hier zeggen komt uit je eigen zak etc etc zal allemaal best maar de aflever experience mag echt wel beter. Helemaal omdat ze daad werkelijk flinke winst maken op de auto's, vooral de P modellen. En als ik meer dan een ton uit geef wil ik ook wel een beetje aandacht ja. Met het bouwen van onze bedrijfspanden is er ook altijd een opening met de eerste paal en ga zo maar door. Blijkbaar praten mensen hier de aflevering nog steeds goed. Als ik hoor dat Tesla groep afleveringen wil gaan doen, dus 10 mensen in 1 kamer zetten een video laten zien hoe de auto werkt en dan de sleutel overdracht doen dan denk ik ze hebben het toch niet helemaal begrepen.
Ik zie het ook niet zitten om met 10 man een filmpje te gaan zitten kijken. Zelfs bij Dacia zijn de afleveringen een stuk persoonlijker.
 
Zou niet meer dan 150-200km moeten duren! Anders moet het sec wat afstellen, komt vaak voor
Er bleek een probleem te zitten in de radar. Deze in aangepast bij de SeC Tilburg, duurde 3 kwartier, plus heen en terug reis. Maar de terug reis was geen straf, de AP deed het weer. Weliswaar tot 130km/u op de snelweg en 50km/u daarbuiten maar veiligheid staat voorop.
 
Hoezo gelukkig? Een sleutelhanger, pet etc moet er makkelijk vanaf kunnen. Ja sommige mensen hier zeggen komt uit je eigen zak etc etc zal allemaal best maar de aflever experience mag echt wel beter. Helemaal omdat ze daad werkelijk flinke winst maken op de auto's, vooral de P modellen. En als ik meer dan een ton uit geef wil ik ook wel een beetje aandacht ja. Met het bouwen van onze bedrijfspanden is er ook altijd een opening met de eerste paal en ga zo maar door. Blijkbaar praten mensen hier de aflevering nog steeds goed. Als ik hoor dat Tesla groep afleveringen wil gaan doen, dus 10 mensen in 1 kamer zetten een video laten zien hoe de auto werkt en dan de sleutel overdracht doen dan denk ik ze hebben het toch niet helemaal begrepen.
Tja.
Ik heb niets met petjes en sleutelhangers, zinloze prullaria met als hoogst mogelijk einddoel de recycling. Ook niet met bossen bloemen als verplichtnummer, opgekweekt met de nodige hoeveelheid gif. Of ik nu €1.000 of twee ton uitgeef, het geeft mij alleen maar ergernis om de zooi op te moeten ruimen. Maar, sommige mensen zijn gevoelig voor bijzaken en laten de inhoudelijke waardering hiervan afhangen, ieder zijn lol.
Mee eens dat enige aandacht geen kwaad kan maar dan meer inhoudelijk, hoe werkt de trekhaak, hoe werkt bluetooth etc.
Anderzijds, een mens kan maar een beperkt hoeveelheid informatie opnemen tijdens de aflevering. Bij de overdracht van de S was dit ruim overschreden, nu had het iets meer gekund.
Iedereen tevreden stellen valt niet mee.
 
  • Like
Reactions: grommelsch