Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model X zonder Autopilot kopen of niet?

This site may earn commission on affiliate links.
Was voor mij de hoofdreden om een nieuwe te kopen. Betrap me erop dat ik rijden zonder Autopilot ondertussen vermoeiend begin te vinden. Maar misschien word ik wel gewoon oud...:oops:

De vraag die je volgens mij jezelf moet stellen, is of alleen de bestemming je doel is of ook de rit. Als alleen de rit je doel is, kun je beter een S nemen of zelfs iets anders sportiefs, maar dan is de keus in elektrisch nog beperkt.
 
Ik zou nooit meer zonder ap willen. Maar zolang je het niet hebt weet je niet wat je mist. Heb mijn S nu bijna 3 jr waarvan het 1e jaar zonder ap. Toen vond ik het al een fantastische auto. Daarna mogen activeren vanwege een wijziging in ons leasereglement. Ap maakt de auto nog specialer en supercomfortabel. Ik gebruik het 90% van de tijd op de snelweg.

Donderdag 200km in Luxemburg en België in een BMW 3-serie van een collega gereden en dus geen ap. Toen besefte ik me pas echt hoe heerlijk een S met AP is (en hoe vermoeiend die 3-serie was).