Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Dat stukje van "free retrofit" zou ik met een korreltje zout nemen, al beweert men op twitter dat dat voor Hong Kong al bevestigd is. Ook wel opvallend dat men kiest voor een harde plank ipv een oprolbaar scherm.
Zou het vast materiaal beter geluid opnemen dan een rolscherm? Kostprijs is misschien wat lager? Ik ben er wel benieuwd naar.
Van m'n vorige wagen (Passat) staat dat scherm wel continue open, dus zoveel meerwaarde geeft het eigenlijk niet.
 
Zou het vast materiaal beter geluid opnemen dan een rolscherm? Kostprijs is misschien wat lager? Ik ben er wel benieuwd naar.
Van m'n vorige wagen (Passat) staat dat scherm wel continue open, dus zoveel meerwaarde geeft het eigenlijk niet.

Ik zie vooral een meerwaarde in geluidsreductie.
(als ik bij de M3 de bank geheel of deels plat heb is er sprake van veel meer "herrie")
 
  • Informative
Reactions: SpeedyEddy
Hallo, newbie hier, MY koop kandidaat. Kan iemand de suspension situatie even samenvatten?
Is er nu eigenlijk een suspension upgrade geweest op de MY? Is er een verschil China/VS manufactured?
Als ik vandaag bestel, goed idee? Of toch wachten op luchtvering of Berlijn?
 
Er is nog geen suspension upgrade beschikbaar voor de Model Y. Er gaan inderdaad geruchten over een toekomstige luchtvering, maar bjij mijn weten is dit nog niet officieel bevestigd. Dus of en wanneer het komt?

Er zijn diverse mensen (en veel Youtube reviews) die klagen over de stugheid van het huidige onderstel, maar er zijn ook mensen die het helemaal niet stug vinden en zelfs de grotere 20 inch velgen op de Model Y nemen... Bottom line: heb je al proefgereden om het onderstel zelf te beoordelen?
 
  • Like
Reactions: job-lek