Zo te zien op foto 3 wordt de trekhaak gefabriceerd door Oris ORIS - Manufacturer of World Class Towbars and Bike Carriers
Prima kwaliteit, had ik ook onder mijn RAV4.
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Zo te zien op foto 3 wordt de trekhaak gefabriceerd door Oris ORIS - Manufacturer of World Class Towbars and Bike Carriers
In de call gaven Elon en Zach aan dat beide fabrieken al beperkte productie draaien, maar nog niet volume productie. In Austin gaat het hier inderdaad om de Model Y met 4680, in Berlijn om de Model Y met 2170 pack.Maar start die produktie van de Model Y in Austin dan al snel? Want ik kreeg het vermoeden dat we de 4680 batterij in de Y zeker niet voor de tweede helft 2022 hoeven te verwachten. Heb ik het mis?
Het lijkt me sterk dat ze de capaciteit onmiddellijk zullen verhogen. Batterijen zullen de bottleneck worden voor productie. Dus hoe meer packs ze kunnen maken hoe meer wagens ze kunnen produceren. Ik vermoed dat die wagens een vergelijkbare range zullen hebben. Het enige voordeel dat klanten er in mijn ogen uit zouden kunnen halen is dat de wagens minder wegen en dus ook sneller accelereren .En zouden de 4680 auto’s dan ook een grotere batterij capaciteit hebben dan de 2170 (82kwh bruto)?
Als ik voor Tesla zou werken, zou ik dat verminderd gewicht bij in de vergelijking stoppen om de grootte van het battery pack te berekenen om op ongeveer hetzelfde bereik uit te komen als de huidige modellen.Als ze minder wegen, zou je wel meer range uit dezelfde batterij capaciteit moeten halen.
Het gewicht heeft maar heel beperkt invloed op de range van een EV. Zie de BWM i3 met zijn lichte carbon carrosserie.
De i3 is duidelijk ontworpen als stadsauto, en dan is gewicht relevant want telkens de massa versnellen en vertragen kost energie, die je niet volledig kan terugwinnen.Die hebben dan alleen weer de aerodynamica van een zeecontainer en een kleine accu.
Trekhaak is nu beschikbaar. Ik heb net een afspraak gemaakt voor installatie.Zo te zien op foto 3 wordt de trekhaak gefabriceerd door Oris ORIS - Manufacturer of World Class Towbars and Bike Carriers
Prima kwaliteit, had ik ook onder mijn RAV4.
Thanks! Ook besteld.Trekhaak is nu beschikbaar. Ik heb net een afspraak gemaakt voor installatie.
Ik heb hem ook direct besteld.Thanks! Ook besteld.
Lekker weer die e-mailservice. Nog niks in de mail
Ook geen mail ontvangen, maar controleerde regelmatig Trekhaakpakket Model YThanks! Ook besteld.
Lekker weer die e-mailservice. Nog niks in de mail
inderdaad, hier ook geen mail, gisteren beschikbaar, getwijfeld, vandaag kijken => niet meer op voorraadOok geen mail ontvangen, maar controleerde regelmatig Trekhaakpakket Model Y
Zie nu dat die alweer uitverkocht is.
Er was eens een tijd dat men dacht dat elektrisch rijden enkel rond de kerk kon.De i3 is duidelijk ontworpen als stadsauto, en dan is gewicht relevant want telkens de massa versnellen en vertragen kost energie, die je niet volledig kan terugwinnen.
Tesla's zijn ontworpen voor de snelweg, waar ze door aerodynamica zuiniger zijn dan zo een container met accu.
Ik wil wachten op de performance Y die uit berlijn komt. de 4680's zullen mogelijk enkele kilometers meer range geven. Maar ze zijn wel niet langdurig getest. De 2170's zijn betrouwbaar.In de call gaven Elon en Zach aan dat beide fabrieken al beperkte productie draaien, maar nog niet volume productie. In Austin gaat het hier inderdaad om de Model Y met 4680, in Berlijn om de Model Y met 2170 pack.
Als je kijkt naar wat Tesla verstaat onder opstart van productie, mag je de eerste leveringen tegen eind Q1 verwachten, een beetje meer in Q2 en redelijke leveringen in Q3.