Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Hier een mooi prijsvergelijk tussen verschillende Europese landen voor de MY. Made in China.

 
Zojuist een e-mail ontvangen van Tesla: "Uw Model Y is bijna klaar voor levering".
Ik denk dat er een paar duizend op de boot van China naar Europa zijn gezet.

Gefeliciteerd! (als zo'n sneller dan verwachte levering je bedoeling was). Voor mij zelf zou het nog te vroeg zijn, ik heb hem pas volgend voorjaar nodig. Hoewel mijn reservering nog vrij recent is, wil ik toch het risico niet lopen dat ik nu al een auto krijg toegewezen. Dus ik heb even gebeld en de datum waarop op z'n vroegst een auto aan mijn reservering kan worden gekoppeld is nu verschoven naar 1 april.
 
Zojuist een e-mail ontvangen van Tesla: "Uw Model Y is bijna klaar voor levering".
Ik denk dat er een paar duizend op de boot van China naar Europa zijn gezet.
Hier ook deze mail ontvangen... wij nemen hem graag in ontvangst, mijn vrouw is helemaal klaar met de BMW I3 en lonkt dagelijks naar mijn MS. Een China-exemplaar vinden wij geen probleem. (sambal bij??)
 
Hier ook deze mail ontvangen... wij nemen hem graag in ontvangst, mijn vrouw is helemaal klaar met de BMW I3 en lonkt dagelijks naar mijn MS. Een China-exemplaar vinden wij geen probleem. (sambal bij??)
Sambal, of een referentie naar de Penking eend?
1625924857834.png


Maar dan elektrisch ;)
 
  • Like
Reactions: Sjon
En krijg je dan de MIC of de MIB? Zoals eerder genoemd zou de Duitse betere batterijen hebben en goedkoper kunnen zijn.

Voelt een beetje vroeg om te bestellen. Met basic Autopilot en een kleurtje staat hij nu op ruim 70k..
Is er al enige indicatie dat die batterijen er binnenkort zal zijn? Want van wat ik lees, denk ik dat we daar nog lang op gaan mogen wachten. De fabriek zal tegen dan al lang klaar zijn.