Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Elke wijziging aan de bestelling, maakt dat de bestelling als een nieuwe bestelling gezien wordt.
Ook een naam?
Als je die zou bestellen maar toch beslist een ander model te pakken dan zal er toch iemand blij zijn jouw voorschotbon over te nemen maar dat kan dat niet? Begrijp ik dat goed? Dan wordt het aanzien als een nieuw order met nieuwe levertermijn en prijs van de dag?
Americans 😒
 
Zo, terug van mijn eerste ritje vanaf de aflevering in Groningen met mijn MYP. Wat een geweldige auto! Hij overtreft al mijn verwachtingen. Ik kom uit een 2020 model S en had vooral twijfel over de vering en het verbruik.
Wat betreft de vering: wat een genot ten opzichte van de altijd wat wiebelige luchtvering. Lekker sportief geveerd maar zeker niet oncomfortabel. In combinatie met de veel strakke carrosserie voelt de auto veel degelijker en sneller aan.
Over het verbruik valt natuurlijk nog niks te zeggen maar het eerste ritje onder ideale omstandigheden stemt hoopvol. Björn kwam ook al tot goede resultaten. Al met al dus heel tevreden op deze eerste dag. Straks nog maar even een ritje bedenken.
AF058308-D4D5-40CD-88E9-CDB1434D5E88.jpeg
 
Zo, terug van mijn eerste ritje vanaf de aflevering in Groningen met mijn MYP. Wat een geweldige auto! Hij overtreft al mijn verwachtingen. Ik kom uit een 2020 model S en had vooral twijfel over de vering en het verbruik.
Wat betreft de vering: wat een genot ten opzichte van de altijd wat wiebelige luchtvering. Lekker sportief geveerd maar zeker niet oncomfortabel. In combinatie met de veel strakke carrosserie voelt de auto veel degelijker en sneller aan.
Over het verbruik valt natuurlijk nog niks te zeggen maar het eerste ritje onder ideale omstandigheden stemt hoopvol. Björn kwam ook al tot goede resultaten. Al met al dus heel tevreden op deze eerste dag. Straks nog maar even een ritje bedenken.
Demowagen?
 
  • Like
Reactions: DM231191
Mooie deal? Volgens mij zijn de prijzen van de demo modellen net onder of zelfs boven de nieuwprijs.
Er iets onder. Daar kan ik mooi weer een fietsenrekje van kopen 😄. Voor mij was het belangrijkste dat mijn hele hoge inruilprijs bleef staan terwijl ik sinds het voorstel alweer 9.000 km had gereden. En die 4.000 km van de demo rijd ik in een maand er ook bij. Ook leuk dat ik er nu mee op vakantie kan 👍
 
Er iets onder. Daar kan ik mooi weer een fietsenrekje van kopen 😄. Voor mij was het belangrijkste dat mijn hele hoge inruilprijs bleef staan terwijl ik sinds het voorstel alweer 9.000 km had gereden. En die 4.000 km van de demo rijd ik in een maand er ook bij. Ook leuk dat ik er nu mee op vakantie kan 👍
En, tevreden? :D
 
Hi all,

vraagje volgende week gaan wij 3 weken met vakantie met het vliegtuig. Weet iemand of de MYLR 3 weken in rust kan overleven met een volle batterij? Wij hebben thuis enkel de mogelijkheid om publiek te laden. Dus hij zal het. Met de batterij moeten doen de vakantie periode.
 
Hi all,

vraagje volgende week gaan wij 3 weken met vakantie met het vliegtuig. Weet iemand of de MYLR 3 weken in rust kan overleven met een volle batterij? Wij hebben thuis enkel de mogelijkheid om publiek te laden. Dus hij zal het. Met de batterij moeten doen de vakantie periode.
Sentry uitschakelen denk ik?
 
Hi all,

vraagje volgende week gaan wij 3 weken met vakantie met het vliegtuig. Weet iemand of de MYLR 3 weken in rust kan overleven met een volle batterij? Wij hebben thuis enkel de mogelijkheid om publiek te laden. Dus hij zal het. Met de batterij moeten doen de vakantie periode.
Als je sentry niet aan hebt staan en niet elke 5 minuten je acculading checkt is dat geen enkel probleem. Ik heb met Oud en Nieuw dit jaar mijn M3P met 74% geparkeerd in de P3 garage op Schiphol (4C) en na twee weken was de SoC gedaald tot 73%.
 
Hi all,

vraagje volgende week gaan wij 3 weken met vakantie met het vliegtuig. Weet iemand of de MYLR 3 weken in rust kan overleven met een volle batterij? Wij hebben thuis enkel de mogelijkheid om publiek te laden. Dus hij zal het. Met de batterij moeten doen de vakantie periode.
Laad je batterij NIET tot 100% op, dat is niet fijn voor de batterij als je hem lang laat staan. Gewoon tot 90%, na 3 weken staat ie dan op ongeveer 70%.
Tips van hierboven opvolgen, sentry uit en als je ooit 3rd party apps hebt gebruikt je password resetten.
No worries.