You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Moet wel zeggen dat 3,2k best veel geld is. Aangezien ik de witte kleur ook erg mooi vind (vooral met zwarte accenten) had ik eerder EAP gekocht denk ik zo.Dat rood inderdaad
Moet wel zeggen dat 3,2k best veel geld is. Aangezien ik de witte kleur ook erg mooi vind (vooral met zwarte accenten) had ik eerder EAP gekocht denk ik zo.
Zijn dat Germany prices ?
Nee, weet niemand.Weet iemand al wanneer de 7-zitter Y besteld kan worden in Europa? Niet in Elontime, maar echt.
En weten jullie of de Model 3 dakrails ook op de Y passen?
Wat is front casting?
Giga casting. De voor- en achterkant bestaan uit een groot aluminium spuitgietstuk.Wat is front casting?
Dat bestaat het nu toch ook al?Giga casting. De voor- en achterkant bestaan uit een groot aluminium spuitgietstuk.
Berlijn tot nu toe (dacht ik tenminste) alleen achter. Maar misschien bedoelen ze met die tekst alleen dat de casting goed zichtbaar is en de ruimte voor het Structural Pack ook.Dat bestaat het nu toch ook al?
Er staat in het Twitter bericht: First ModelY with front casting.Nice
Ik gok een zwart unilak die een strakblauwe lucht reflecteertZie ik daar nu ook een blauwe kleur of is dat meer een wens van de gedachte.
Omdat degradatie minimaal is New Tests Prove: LFP Lithium Batteries Live Longer than NMC - OneChargeWaarom zegt Tesla dat je LFP batterijen tot 100% kan/moet laden? Normaal gesproken verleng je bij LifePo4 de levenduur enorm door tussen de 20 en 80% te blijven. Winston cellen halen bv 2000-4000 cycles bij 100% en er zijn gevallen bekend van wel 15000 cycles bij een max SOC van 80%. Ook sneller laden en ontladen dan 1C geeft degradatie.
Tesla geeft ook maar garantie tot 160.000 km en dan mag hij 30% degratie hebben, dat vind ik niet getuigen van veel vertrouwen. Dat is maar een dikke 500 cycles met een model y sr. 30% degradatie op 500 cycles vind ik dramatisch.
Geen idee of je dat zomaar mag vergelijken. Er zou zomaar een topbuffer in het Tesla pack kunnen zitten.Er staan allerlei fouten in dat artikel, maar buiten dat wordt er alleen gezegd dat LFP beter is dan NMC, en dat het minder degradeert bij 100% ladingen.
Wat niet wil zeggen dat het bij laden tot 80% niet nog minder degradeert.
LFP batterijen bestaan al lang en worden zeer breed toegepast. Er zijn zeer vele testen die allen uitwijzen dat ver opladen de levensuur drastisch beperkt, net als hoge C waarden.
LFP gaat zéér lang mee als je 80% max charge aanhoudt. Ik heb hier een jaren oude LFP batterij staan die ik keurig tot max 80% gebruik, met 8000 cycles die een hogere capaciteit heeft als waarmee hij werd verkocht (helaas niet getest of hij vanaf et begin meer had). Een zelfde batterij die we tot 100% laden had na 2000 cycles al 20% degradatie..