Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model Y huren in de VS

This site may earn commission on affiliate links.
Deze zomer moet ik voor werk in Palm Springs zijn. De vlucht zou via Los Angeles naar Palm Springs gaan. Ik vond dat kleine stukje van LA naar PS te kort om te vliegen en toen kwam ik op het idee om een Tesla te huren op LAX en vandaar nar PS te rijden en de échte FSD eens uit te proberen. Een ritje van zo'n maximaal 2 uur.

Via Hertz heb ik een Model Y gehuurd maar kom eigenlijk nergens te weten of hier FSD op zit. Weet iemand hoe dat zit? Ik kom er niet achter.... Uiteraard zal ik tot een kort reisverslagje maken indien ik inderdaad FSD heb.
 

In dit draadje heeft iemand een aantal keer een Model Y gehuurd via Hertz. Misschien hem een pb sturen met de vraag ?
 
Waarschijnlijk meer kans via een site als Turo.

Hoppa, een ‘20 M3 met FSD in LA:

1E417A84-B425-4A21-A6AB-105E536EB380.jpeg





Je kan contact opnemen met de eigenaar van de auto en checken of Beta actief is. Pick up point voor deze is zelfs LAX.

Wordt wel een beetje puzzelen maar lijkt mij de moeite wel waard 😁
 
Last edited:
Overigens heb ik een vrije dag wanneer ik in Palm Spring ben die ik wil besteden in Las Vegas. Ik ben daar heel vaak geweest en vind het leuk om herinneringen op te halen. Maar een extra bonus is dat ik nu de LVCC Loop kan gaan uitproberen, de tunnel die the Boring Company heeft geboord onder het Convention Center. Ik zal hier tzt een kort filmpje over plaatsen.
 
Bonus is wel dat ik de werkzaamheden van The Boring Company live heb kunnen meemaken, ze zijn al weer verder aan het graven. Ik kreeg daar van alles van mee, zelfs hun WiFi netwerk 😉
Hallo ZKPQ;

Heb je een y kunnen huren en via welke maatschappij? Herz?
En hoe gaat het met laden? Aan een SuC en hoe reken je dan af?

Wij overwegen ook om een Tesla te huren bij onze volgende reis naar de VS en zijn benieuwd naar je ervaringen.