Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model y: knipperlicht links dubbele frequentie van rechts.

This site may earn commission on affiliate links.
Vreemd, ik merkte vandaag dat het linker knipperlicht ongeveer de dubbele snelheid heeft gekregen...🙃 Ook de icoon op het scherm, daar zag ik het aan.

Rechts normale frequentie, ook de alarmlichten links en rechts normaal.

Restart van de computer heeft niet geholpen.
Iemand 'bekend' mee?
 
Dat is volgens mij ook nog steeds een verplichting.
Interessant, Ik had lang geleden een audi a3 en het geluid van het knipperlicht viel soms weg. (en kwam niet van een of andere relais) Het knipperlicht bleef echter gewoon werken. Maar goed, weet niet of dit in dezelfde categorie valt. Apart in ieder geval en ik dacht dat dit enkel het voorrecht was van Franse wagens.
 
Interessant, Ik had lang geleden een audi a3 en het geluid van het knipperlicht viel soms weg. (en kwam niet van een of andere relais) Het knipperlicht bleef echter gewoon werken. Maar goed, weet niet of dit in dezelfde categorie valt. Apart in ieder geval en ik dacht dat dit enkel het voorrecht was van Franse wagens.
Dat zou kunnen te maken hebben om dat je je gordel niet om had? Dan hoor je het knipperlicht niet meer.
 
Als de Tesla weet dat een lampje stuk is en daardoor z'n knipperfrequentie gaat verhogen, dan is het wel triest dat de Tesla niet een melding geeft dat er een lampje stuk gaat. Dat zou met de S'jes op de weg een hoop defecte DRL schelen.
Ik kreeg ook geen melding van een niet werkend achteruitrijlicht toen deze door een kabelbreuk niet meer werkte. Kwam er zelf toevallig achter toendertijd. Niks op het scherm helaas.
 
Opgelost door Tesla mobile service. Draadjes waren doorgebeten. Waarschijnlijk een marter en hopelijk was het op de camping in Brussel waar we net vandaan kwamen...
Onderin het spatbord deel lag een geroosterd stukje stokbrood en waarschijnlijk wilde de marter een paar (met visolie gevulde) draadjes op brood🥴.