Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model Y levering

This site may earn commission on affiliate links.
Ook 158kW hier :)

Als ik bij mijn MS75D kijk dan staat er bij het RDW.

1638201036861.png


Dit is ook per motor.
Tenminste het max. kW is wat Tesla per motor op geeft ;)
 
Vandaag MY geleverd gekregen, en alle USB poorten zitten erop! Ze vertelden in Tilburg dat er nog geen auto's zonder zijn afgeleverd tot nu toe... (maar wel dat dat wellicht zal gaan veranderen)
Heeft er iemand al daadwerkelijk gehoord dat dit een probleem ook geldt voor de modellen komende uit China? Ik had vooral de indruk dat het bij de Amerikaanse modellen een probleem was ..... en dan nog, er dwarrelt een excel rond met mensen die werden "geïmpacteerd" in de US en zelfs daar waren er Y's/M3's uitgeleverd MET poorten..... fingers crossed.


1638202755349.png
 
Last edited:
  • Like
Reactions: Niek
Vanmiddag mijn MY opgehaald. Zo te zien zijn de usb poorten aanwezig (nog niet getest) en de draadloze oplader werkt. In de usb poort in het handschoenen kastje zat een 128 Gb usb stick.
Na thuiskomst en inloggen op WiFi bleek nog een software update klaar te staan. Vreemd dat ze deze niet in Tilburg hebben geïnstalleerd. De bevestiging van de nummerplaten laat nog wel wat te wensen over. Deze ga ik nog iets beter beveiligen tegen diefstal.
Verder rijdt de MY perfect. I’m happy 😃
 
Heeft er iemand al daadwerkelijk gehoord dat dit een probleem ook geldt voor de modellen komende uit China? Ik had vooral de indruk dat het bij de Amerikaanse modellen een probleem was ..... en dan nog, er dwarrelt een excel rond met mensen die werden "geïmpacteerd" in de US en zelfs daar waren er Y's/M3's uitgeleverd MET poorten..... fingers crossed.


View attachment 738631
De medewerker in Groningen kon mij vertellen dat hij bij mijn MY order en gekoppeld vin kon zien dat er achteraf nog een installatie van de usb's moest plaats vinden. Mijn verwachting is dat dit voor de leveringen die rond medio december gepland zijn vaker zal voorkomen. Misschien valt het mee en zitten ze er toch in. We wachten af!
 
  • Informative
Reactions: JanG007
Volgens "interieurkenmerken" op de Tesla-site hoort hij er bij:

Niet 100% zeker of het als grap bedoeld was, maar die usb-stick zit al even bij de m3 en de my (sinds dat er een usb poort in het handschoenkastje zit). Ik zou er mij geen zorgen om maken. Je kan dezelfde stick ook in de shop bestellen btw :)
Dan mag je “vergeten” schrappen in mijn opmerking. Dat van de ontmijningsdienst mag blijven staan, als grap, hoewel…
 
  • Funny
Reactions: JanG007
Gewoon een onbekende stick nooit in een computer stoppen, en mocht er ooit een mishap zijn kun je overwegen, na de beelden gezien te hebben de stick aan de politie te geven, want die nemen daar geen risico mee. Of even via een Pi de beelden overzetten op een veilige stick..https://www.circl.lu/projects/CIRCLean/
 
Vanmiddag mijn MY opgehaald. Zo te zien zijn de usb poorten aanwezig (nog niet getest) en de draadloze oplader werkt. In de usb poort in het handschoenen kastje zat een 128 Gb usb stick.
Na thuiskomst en inloggen op WiFi bleek nog een software update klaar te staan. Vreemd dat ze deze niet in Tilburg hebben geïnstalleerd. De bevestiging van de nummerplaten laat nog wel wat te wensen over. Deze ga ik nog iets beter beveiligen tegen diefstal.
Verder rijdt de MY perfect. I’m happy 😃
Ik heb hem ook gister opgehaald, bleek iets meer dan 1 update te betreffen 1 kaart update en 2 software updates die nog moesten worden uitgevoerd ben nu helemaal bij op 2021.40.6