Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model Y levering

This site may earn commission on affiliate links.
Ik vind het best lastig wat te doen. Krijg een witte y rond 10 december met vin 140xxx. Ben het echter niet eens met de inruilprijs van mijn huidige 3. Het enige voordeel is de iets lagere bijtelling 2020 tov 2021. Toch afnemen en evt doorverkopen met een kleine winstpremie? Of gewoon laten gaan en iemand op de tesla wachtlijst blij maken? Donderdagochtend moet ik beslissen....
 
Ik vind het best lastig wat te doen. Krijg een witte y rond 10 december met vin 140xxx. Ben het echter niet eens met de inruilprijs van mijn huidige 3. Het enige voordeel is de iets lagere bijtelling 2020 tov 2021. Toch afnemen en evt doorverkopen met een kleine winstpremie? Of gewoon laten gaan en iemand op de tesla wachtlijst blij maken? Donderdagochtend moet ik beslissen....
Het bod wat Tesla doet op je inruilauto is echt belachelijk.
ik heb mijn model 3 verkocht aan verhoeksexclusief.nl.
top zaak en eerlijke prijs.
 
Ik heb vandaag mijn kenteken en Vin (LRWYGCEK5MCxxxxxx) ontvangen. (besteld eind september)
Ophalen was eerst 9-12 verplaatst naar 13-12.

Mijn vraag voor diegene die al hun Tesla de afgelopen dagen ontvangen hebben.

Heeft jullie auto (Gemeld in de chineze MYP)
1.De Ryzen chipset of een Intel?
2.Lithium 12v battery vs de oude leadacid.
3.Dubbelglas achterramen.
4.spatborden
Thanks!
 
Ik heb vandaag mijn kenteken en Vin (LRWYGCEK5MCxxxxxx) ontvangen. (besteld eind september)
Ophalen was eerst 9-12 verplaatst naar 13-12.

Mijn vraag voor diegene die al hun Tesla de afgelopen dagen ontvangen hebben.

Heeft jullie auto (Gemeld in de chineze MYP)
1.De Ryzen chipset of een Intel?
2.Lithium 12v battery vs de oude leadacid.
3.Dubbelglas achterramen.
4.spatborden
Thanks!
Zie vorige pagina
De eerder genoemde nieuwe upgrades zijn tot nu toe alleen bij MYP's -gefabriceerd en afgeleverd in China- aangetroffen.
Helaas, had de Ryzen wel fijn gevonden.
 
Ik vind het best lastig wat te doen. Krijg een witte y rond 10 december met vin 140xxx. Ben het echter niet eens met de inruilprijs van mijn huidige 3. Het enige voordeel is de iets lagere bijtelling 2020 tov 2021. Toch afnemen en evt doorverkopen met een kleine winstpremie? Of gewoon laten gaan en iemand op de tesla wachtlijst blij maken? Donderdagochtend moet ik beslissen....
En? Wat heb je besloten?
 
Mine was ordered on 15/09. No delivery message yet. Only an expected delivery date of 1-Dec :confused:.
TESLA says that there is no car linked to my order/reservation yet. So wait,
Delivery Date moved to 1st March'2022 :eek:
MYLR/White/19''/Black Interior
TimeLines
Ordered : 15/09/2021.
Expected Delivery : 01/12/2021
Expected Delivery : 01/03/2022
 
I see that you are based NL, Maybe NL recieved more MY than BE this quarter.
I can only hope that the delay for me is compensated with a Giga Berlin 2022 MY :cool:.

Can people from BE post their timelines for MY ordered from Sep'2021 onwards?
Weird because the estimated delivery for newly ordered Model Y's is februari 2022 (BE and NL).
Ordered mine 22nd of November, now waiting for the VIN assignment. (also read that cars produced in the second half of the Quarter are for local use in China, not for export).