Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model Y levering

This site may earn commission on affiliate links.
Net opnieuw een telefoontje van Tesla gekregen. Even een nieuw bilan:

1> initiele leveringsdatum : 8/12/2021 (leaseplan via mail)
2> eerste wijziging : 4/01/2022 (leasplan via mail)
3> tweede wijziging : 28/12/2021 (Tesla via telefoon)
4> derde wijziging : 24/12/2021 (Tesla via telefoon)

Die laatste datum kon ook nog 22/12/2021 worden maar dat was te nipt omdat het schip vertraging heeft.
Tesla levert niet in januari uit, het moet voor 31/12 gebeuren anders is het Februari

Ik zal al maar plaats onder de kerstboom maken.
 
Hoezo leveren ze niet uit in Januari??

Ik kreeg net een SMS’je. 28 december ophalen in Tilburg. Ik had Duiven aangegeven, maar vind Tilburg ook prima. Elke afwijking van standaardproces levert drama op. Dus ik vind het best.
 
Last edited:
  • Like
Reactions: job-lek
vandaag smsje gehad van tesla: dat de kans aanwezig is dat de model y geleverd wordt zonder usb-c poorten en de wireless telefoonlader. Deze wordt dan later geïnstalleerd door middel van een Service afspraak. meerdere deze gehad? of is dit dan specifiek voor mij bestemd.
 
vandaag smsje gehad van tesla: dat de kans aanwezig is dat de model y geleverd wordt zonder usb-c poorten en de wireless telefoonlader. Deze wordt dan later geïnstalleerd door middel van een Service afspraak. meerdere deze gehad? of is dit dan specifiek voor mij bestemd.
Telefoon gehad dat mijn Y geen vooraan geen usb-c poorten heeft en er ook niet wireless telefoon geladen kan worden. Achterste usb-c poorten zouden wel aanwezig zijn. Plaatsing wordt ASAP gedaan. (Y afhalen aanstaande dinsdag)
 
Ik heb alleen een aflever sms gehad. Hoop dat ik vier wielen en een accu heb om thuis te komen:) moet dus goed opletten op de twee usb poorten voorin en de wireless oplaadmat voor de telefoon.

Een hoedenplank kunnen we sowieso nog shaken toch? Ben benieuwd wat ze daarvoor gaan rekenen om er later in te zetten. Ik vind een Y zonder hoedenplank echt oenig.

Ik heb overigens helemaal niets gehoord van leaseplan. Behalve gemopper omdat tesla het enige merk is dat eerst naar de klant communiceert en daarna pas naar leaseplan.
 
  • Like
Reactions: job-lek
  • Like
Reactions: Pebe and Robster
Ik heb deze hoedenplank/afdekzeil maar besteld ligt toch te vaak spullen achterin.

komt volgende week binnen.
Laat wel even weten of het wat is.
:oops: OMG, nu is de vermoedelijke levering 1 maart:eek: toch maar even wachten met bestellen tot jij je ervaring deelt