Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model Y levering

This site may earn commission on affiliate links.
Hoelang duurt het oppikken van uw Tesla? Iemand die hier indicatie van kan geven?
Ik ben, in Tilburg, iets meer dan een uur binnen geweest, maar het hangt ook van je zelf af.
Ik moest nadat ik binnen was ong. 10 minuten wachten, kreeg ik een uitleg van 15-20 minuten en daarna kun je zelf aan de slag. Zoals controle of alles in orde is, instellingen doen en als je nog vragen hebt kun je ze stellen.

Ik zou uitgaan van 30-90 minuten
 
Gaan ophalen, stond op meer dan 80%. VIN was in 233xxx en heeft alle nieuwtjes incl AMD Ryzen. Geen hoedenplank inderdaad en ook nog geen cargohooks in de koffer. Voor de rest perfect afgeleverd. Bandenspanning stond wel ferm hard op 3.4 bar, wat toch iets te veel van het goeie was. Beetje lossen want nu gaat hij heel hard.

Was overigens heel druk, toen we bestelden stonden er 2 witte wagens in de showroom, nu stond die afgeladen vol met modellen om uit te leveren. Als in amper 15cm tussen de wagens.

Vriendelijke en goeie uitleg maar je kon hun frustratie rond de delays van de wagens ook horen. Als in “we hadden 10 wagens waarvan nummerplaat en betaling binnen was, en daar krijgen we dan geen enkele wagen van binnen, maar wel van alle wagens waar nog amper iets van in orde is”
 
B2093665-1AD0-4925-B84C-C205455A3AA3.jpeg

De kleine man wil er niet meer uit.