Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model Y levering

This site may earn commission on affiliate links.
Ik denk dat het na maart naar juli schiet qua levering omdat ze dan wss uit Berlijn komen en ze even wat opstarttijd nodig hebben.
Als je 20” schoeisel kiest is het levering mei. Denk ook niet dat ze 4 maanden opstarttijd nodig hebben. Ze hadden toch al toelating gekregen om 2000 wagens te produceren die niet voor verkoop besteld waren? Ondertussen hebben ze dat ook gedaan.
Juli wijst inderdaad wel op Berlijn. Ze leveren anders nooit in de eerste maand van een kwartaal.
 
Model Y P uit Berlijn
Schermafbeelding 2022-03-08 om 07.34.02.png
 
Vandaag "mijn" model Y opgehaald. Helaas heeft de leasemaatschappij de 20" niet besteld. Er stond dus een Y klaar met de 19" voor mij.

Nochtans zijn de 20" op alle mails en documenten van de leasemaatschappij vermeld. Volgens Tesla staan deze echter helemaal niet in de bestelling. Volgens de verkoper was ik vandaag al de tweede... Zelfde lease. Is gewoon de ene fout na de andere, totaal geen vertrouwen meer in dat bedrijf.

Hopelijk kan het opgelost worden maar ervaring leert dat ze daar ook wel zullen in falen.

Toch wel een serieuze domper op iets waar ik echt heb naar uitgekeken.

Banden zijn precies wel heel hard opgeblazen. Staan op 3,5 bar terwijl dat 2,9 bar moet zijn denk ik. Klopt dit?
 
Vandaag "mijn" model Y opgehaald. Helaas heeft de leasemaatschappij de 20" niet besteld. Er stond dus een Y klaar met de 19" voor mij.

Nochtans zijn de 20" op alle mails en documenten van de leasemaatschappij vermeld. Volgens Tesla staan deze echter helemaal niet in de bestelling. Volgens de verkoper was ik vandaag al de tweede... Zelfde lease. Is gewoon de ene fout na de andere, totaal geen vertrouwen meer in dat bedrijf.

Hopelijk kan het opgelost worden maar ervaring leert dat ze daar ook wel zullen in falen.

Toch wel een serieuze domper op iets waar ik echt heb naar uitgekeken.

Banden zijn precies wel heel hard opgeblazen. Staan op 3,5 bar terwijl dat 2,9 bar moet zijn denk ik. Klopt dit?
Als je 20” hebt besteld dan is het toch een probleem dat de leasemaatschappij moet oplossen…….
Heb je er ook voor betaald, ik neem aan dat het leasebedrag hoger is voor de 20”.