Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model Y levering

This site may earn commission on affiliate links.
Is er al iemand die een MY LR ontvangen heeft, afkomstig van de recente levering uit Shanghai?
Hoe zijn de ervaringen bij aflevering?
Ben benieuwd of daar wel een hoedenplank in zit.. verder zijn er gebreken geconstateerd?
Ik heb begrepen dat er in de LR uit China (nog) geen hoedenplank zit. Enkel de P uit Berlijn.
 
  • Like
Reactions: Boes1001
Afgelopen weekend een MYP in Deep Blue Metallic besteld, levering uit Berlijn (neem ik aan) verwacht in maart - mei 2023, nog even geduld hebben dus nog. En nog later zou ook zomaar kunnen lees ik hier...

Ben benieuwd hoeveel veranderingen er nog komen tussen nu en dan, 4680 accu, Auto Pilot computer V4 of full matrix led koplampen bijvoorbeeld? Ik ga dit onderwerp met aandacht volgen!
 
  • Like
Reactions: Nick-m and FlyinRhy
Afgelopen weekend een MYP in Deep Blue Metallic besteld, levering uit Berlijn (neem ik aan) verwacht in maart - mei 2023, nog even geduld hebben dus nog. En nog later zou ook zomaar kunnen lees ik hier...

Ben benieuwd hoeveel veranderingen er nog komen tussen nu en dan, 4680 accu, Auto Pilot computer V4 of full matrix led koplampen bijvoorbeeld? Ik ga dit onderwerp met aandacht volgen!
Of een instrument cluster…
 
Hij is er.
Eerste wat mij opviel was de schitterende audio.
En er is een hoedenplank.
Maar geen Li 12V batterij (heb wel zelf niet gecheckt, zijn de woorden van de salesman)
4DA9C565-B13F-4F6F-91EC-89EEA06A4EEF.jpeg
.
 
Hij is er.
Eerste wat mij opviel was de schitterende audio.
En er is een hoedenplank.
Maar geen Li 12V batterij (heb wel zelf niet gecheckt, zijn de woorden van de salesman)View attachment 818752.
Dat zou betekenen dat je de MCU2 ipv MCU3 hebt. Dat kun je heel makkelijk op het display checken. Als het een MCU3 is heb je ook de Li 15V batterij, want de MCU3 werkt niet met de oude 12V batterij.
 
  • Informative
Reactions: Phil V
Ivm fleet. Tesla is duidelijk dat ze geen 'fleetkortingen' geven. Maar ik weet uit een bedrijf wat een 60 a 80 model 3's gekocht heeft dat ze 2j geleden rond de 35k per auto betaald hebben. Dus zwijgt tesla in alle talen over de deals die ze maken of liegen ze bij dat bedrijf?
 
Hij is er.
Eerste wat mij opviel was de schitterende audio.
En er is een hoedenplank.
Maar geen Li 12V batterij (heb wel zelf niet gecheckt, zijn de woorden van de salesman)View attachment 818752.
Mooie auto!

Wel jammer dat je vanaf nu geen Model S 90D meer rijdt. Ga toch een medestander op model niveau missen.
Veel plezier met je nieuwe aanwinst.
 
  • Like
Reactions: Phil V
Geweldig, dit is een LR (uit Shanghai)?
Inderdaad
Wel jammer dat je vanaf nu geen Model S 90D meer rijdt.
Dat vind ik nu ook jammer. Maar goed, we moeten vooruit.
Redenen zijn, technologische vooruitgang die toch wat stagneerde in de MS90, sneller laden, veel zuiniger, smaller, hoger, trekhaak mogelijkheid, minder exclusief minder conceptfouten en ook pensioenplanning (voor binnen ten vroegste 5 jaar): dan zal hij nog ok zijn om naar privé door te schuiven en toch al geen boekwaarde meer.
 
Afgelopen weekend een MYP in Deep Blue Metallic besteld, levering uit Berlijn (neem ik aan) verwacht in maart - mei 2023, nog even geduld hebben dus nog. En nog later zou ook zomaar kunnen lees ik hier...

Ben benieuwd hoeveel veranderingen er nog komen tussen nu en dan, 4680 accu, Auto Pilot computer V4 of full matrix led koplampen bijvoorbeeld? Ik ga dit onderwerp met aandacht volgen!
Bij mij zijn er Matrix lampen aanwezig :)
 
  • Like
Reactions: DM231191 and MLKRMR