Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model Y levering

This site may earn commission on affiliate links.
Wat was de EDD ten tijde van bestellen via de website?
April! Toen een hele lange tijd niks.

Daarna kreeg ik in de app Juni 29 - Juni 30 te zien staan, ik dacht dat moet hem worden maar helaas weer verschoven naar Juli 1 tot Augstus 15 en toen weer Juli 6 - Augustus 7 en nu helemaal naar Augustus 3 - September 17…

Ben echt een Tesla fan maar om eerlijk te zijn heb ik de MYP besteld omdat die “eerder” leverbaar was dan de EQE… voel me wel flink voorgelogen.
 
April! Toen een hele lange tijd niks.

Daarna kreeg ik in de app Juni 29 - Juni 30 te zien staan, ik dacht dat moet hem worden maar helaas weer verschoven naar Juli 1 tot Augstus 15 en toen weer Juli 6 - Augustus 7 en nu helemaal naar Augustus 3 - September 17…

Ben echt een Tesla fan maar om eerlijk te zijn heb ik de MYP besteld omdat die “eerder” leverbaar was dan de EQE… voel me wel flink voorgelogen.
Als echte "Tesla fan" toch een EQE overwegen... raar:p
 
Bijzonder! Ik heb zo de indruk dat dit alleen reeds geproduceerde modellen betreft.
 
Zojuist onze Model Y Long Range (Shanghai built) opgehaald in Tilburg. Mijn conclusies / updates:
  • Goed nieuws! Alle updates die de Berlin Model Y lijkt te hebben, heeft deze ook! Denk oa:
    • AMD Ryzen cpu
    • Gevoerde cup holders bij de deuren
    • Hoedenplank
    • Dubbel geïsoleerde voor en achterramen
  • Géén enkele issue kunnen ontdekken
  • Geen radar, dus vision only. Maar 100 km terug rijden (mooi weer, dat wel), geen enkele phantom break
  • Rijdt heerlijk! Ik kom van een Model S 2017
    • Ik kon het niet helpen, maar toen ik vanmiddag in de MS reed, voelde het direct heel oudbollig.
Stel gerust de vragen die je hebt! Ik probeer ze zsm te beantwoorden.
 
Zojuist onze Model Y Long Range (Shanghai built) opgehaald in Tilburg. Mijn conclusies / updates:
  • Goed nieuws! Alle updates die de Berlin Model Y lijkt te hebben, heeft deze ook! Denk oa:
    • AMD Ryzen cpu
    • Gevoerde cup holders bij de deuren
    • Hoedenplank
    • Dubbel geïsoleerde voor en achterramen
  • Géén enkele issue kunnen ontdekken
  • Geen radar, dus vision only. Maar 100 km terug rijden (mooi weer, dat wel), geen enkele phantom break
  • Rijdt heerlijk! Ik kom van een Model S 2017
    • Ik kon het niet helpen, maar toen ik vanmiddag in de MS reed, voelde het direct heel oudbollig.
Stel gerust de vragen die je hebt! Ik probeer ze zsm te beantwoorden.
Veel plezier ermee! Hoe verloopt de aflevering tegenwoordig in Tilburg?
 
Had het ook net op Twitter gezien. Mijn eerste EV reisje volgende week gaat nog een stukje spannender worden.

 
  • Like
Reactions: DRS ACTIVE