Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model Y levering

This site may earn commission on affiliate links.
Zeker wel. Heb de foto’s al voorbij zien komen met.
misschien is de audio afgestemd op een wagen zonder hoedenplank. De audio zou bijzonder goed zijn in de Model Y en misschien draagt de ruimte van de koffer met de subwoofer bij aan de klank. Ik zal het later deze week weten. De meeste reviews geven als reden besparing maar dat lijkt te gemakkelijk. zie : Tesla Model Y audio review- An audiophile's dream? - TotallyEV.webloc
 
misschien is de audio afgestemd op een wagen zonder hoedenplank. De audio zou bijzonder goed zijn in de Model Y en misschien draagt de ruimte van de koffer met de subwoofer bij aan de klank. Ik zal het later deze week weten. De meeste reviews geven als reden besparing maar dat lijkt te gemakkelijk. zie : Tesla Model Y audio review- An audiophile's dream? - TotallyEV.webloc
Goed is ook een subjectief begrip, maar kan best zonder plank getuned zijn. Ik vond de plank nogal resoneren trouwens bij een beetje volume en vergeleken met eerdere auto's was ik niet heel erg enthousiast, maar dat zal wel weer aan mij liggen
 
Last edited:
Wat was de reden?
Geen specifieke reden, hij was al klaar.

Overigens, ik dacht dat hij vanuit Zeebrugge zou komen. Niets is minder waar, er lag nog een A4-tje onder een van de voorstoelen met daarop:
Carrier Hyundai Glovis
Vessel name/Voy Horizon Leader 014
Port of discharging Koper
Compleet de verkeerde boot zitten volgen ;)

Begreep van de Tesla medewerker dat ze momenteel zo goed als alle auto's vanuit Koper te krijgen.
 
Geen specifieke reden, hij was al klaar.

Overigens, ik dacht dat hij vanuit Zeebrugge zou komen. Niets is minder waar, er lag nog een A4-tje onder een van de voorstoelen met daarop:
Carrier Hyundai Glovis
Vessel name/Voy Horizon Leader 014
Port of discharging Koper
Compleet de verkeerde boot zitten volgen ;)

Begreep van de Tesla medewerker dat ze momenteel zo goed als alle auto's vanuit Koper te krijgen.
Die van jou komt uit China dus? Heb je foto’s? :)
 
Yes, uit China inderdaad. Nog geen tijd gehad om foto's te maken.
Wel eerste 'minpuntje' ontdekt: in de frunk ligt geen matje meer. Nu weet ik dat dit bij de Model 3 ook al even niet meer is, maar ik vind het toch onhandig. Als je er nu iets in legt knalt het van links naar rechts. Toch ergens eens eentje bestellen.
Ik heb vorige week reeds een mat besteld bij Tesla voor € 20 incl. verzendkosten. Vloermat kofferbak voor Model Y
 
  • Love
Reactions: tCC_
Vandaag onze blauwe X ingeruild voor een rode Y (LR). Het niet automatisch opengaan van de deur mis ik wel maar verder blij met de auto. Het witte interieur is fris, het is fijn dat ik geen fysieke sleutel meer mee hoef te nemen.
 

Attachments

  • 44534A74-9721-45D7-AC13-6E2E28D038F1.jpeg
    44534A74-9721-45D7-AC13-6E2E28D038F1.jpeg
    779.2 KB · Views: 83
  • 897BA946-BA3C-492A-BAF7-91E6055C669D.jpeg
    897BA946-BA3C-492A-BAF7-91E6055C669D.jpeg
    733.7 KB · Views: 64
  • 3B77DDAA-BCE0-4DBD-81E2-EE8231A6DB92.jpeg
    3B77DDAA-BCE0-4DBD-81E2-EE8231A6DB92.jpeg
    396.3 KB · Views: 64