Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model Y levering

This site may earn commission on affiliate links.
Kan te maken hebben met kleur. Op ftt-forum.de wordt gemeld dat men ( in Berlijn) nu volop witte en zwarte MY LR produceert en dan nog alleen met zwarte binnenbekleding.
Naar het schijnt zijn die alleen voor fleet klanten (de Hertz order bijvoorbeeld). LR's voor klanten zouden nog uit Shanghai moeten komen. Ik ga wel even checken of ze een grijze eerder kunnen krijgen want blijkbaar maakt het dus geen drol uit dat je extra betaalt voor die kleur t.o.v. zwart of wit.
 
Mijn MYP wit is weer verschoven naar 18 August - 30 september. Besteld in februari.
Ik denk dat het derde kwartaal realistisch is voor een witte MYP uit Berlijn. Er werden volgens mij voornamelijk zwarte Y’s gemaakt. En Berlijn schijnt twee weken dicht te gaan, wellicht vandaar die verschuiving.
 
Hier net zo : vandaag in app van 18/9-2/11 naar 5/12- 19/01. De aankondigingspolituek van Tesla mag dan voor mij onbegrijpelijk zijn, ik vind niet dat ik me daar moet om opwinden. Is natuurlijk anders voor mensen die zonder auto vallen.
Ik ben benieuwd of de EDD over een paar dagen weer wordt bijgesteld.