Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model Y levering

This site may earn commission on affiliate links.
Zouden ze deze vroege exemplaren aanbieden aan reservatiehouders of mt korting verkopen? Die dingen staan wel al erg lang stil.

Ik hoop met korting, want als je 72k voor een auto betaalt wil je geen oefen- of maandagochtend modelletje natuurlijk ;)
Ga ervan uit dat het adv van het VIN nummer wel te checken is.
 
Er staat een hele mooie in Arnhem:
View attachment 828785

Kwaliteitsverschil tussen de MS die ik heb en deze is significant! Alleen al dichtslaan van de deuren.
Voor en achter dubbelglas. Rubbers die goed zitten. Raampjes mooi uitgelijnd. Afijn mooie auto de Model Y
Ik heb mijn model S op een MYP ingeruild en nog geen dag spijt gehad. Geweldig degelijke en strakke auto. In de huidige markt kan ik geen andere auto bedenken die zoveel waar voor zijn geld biedt.
 
Na mijn EQS drama vandaag een proefrit gemaakt in de Y performance. ‘Toevallig’ kwamen we ook langs Porsche, maar de Taycan kun je echt niet met drie personen achterin zitten. Zodra de leasemaatschappij de tool weer heeft opengezet bestel ik een zwarte MYP

21C1790A-5678-4323-8F7C-0B3280FACA72.jpeg

443E23D3-6BD6-47C7-90D7-2C42B5EDDAEC.jpeg
 
Ik heb mijn model S op een MYP ingeruild en nog geen dag spijt gehad. Geweldig degelijke en strakke auto. In de huidige markt kan ik geen andere auto bedenken die zoveel waar voor zijn geld biedt.
Dat zei de verkoper ook al. Hij vroeg of hij een bod voor de Model S moest maken. Dat heb ik (nog) maar niet gedaan. Ben zeer tevreden met de S, maar toegegeven de Y zit strak(ker) in elkaar.
 
Na mijn EQS drama vandaag een proefrit gemaakt in de Y performance. ‘Toevallig’ kwamen we ook langs Porsche, maar de Taycan kun je echt niet met drie personen achterin zitten. Zodra de leasemaatschappij de tool weer heeft opengezet bestel ik een zwarte MYP

View attachment 828805
View attachment 828804
De Porsche is anders ook wel mooi. De neus vind ik iets minder, maar het is een mooiere auto dan een Tesla.
 
  • Funny
Reactions: tCC_
Ik heb mijn model S op een MYP ingeruild en nog geen dag spijt gehad. Geweldig degelijke en strakke auto. In de huidige markt kan ik geen andere auto bedenken die zoveel waar voor zijn geld biedt.
+1
Hier elders al gemeld dat ik niet begrijp waar de 50K prijsverschil in zit. Auto benadert de perfectie. Hij voelt echt aan alsof er niets aan zal kapot gaan.
Nu AP nog.
De MS had toch af en toe zijn kosten om design-imperfecties te herstellen. Deurhendels, DLR, upgrades, kofferdekselmotor, 12V batterij, trager laden en meer verbruiken (MS90D).
Maar als de MY 10 jaar verder is, zal dat misschien ook zo zijn…
 
Oei sluiting? Heb ik gemist precies. Het is een Long Range trouwens (zwart, zwarte bekleding en velgen)

Grote kans dat jouw LR uit China komt. Maar wanneer is de vraag natuurlijk. Mijn EDD (verwachte levertijd) schommelt steeds dus dat is ook lastig te zeggen.
 

Grote kans dat jouw LR uit China komt. Maar wanneer is de vraag natuurlijk. Mijn EDD (verwachte levertijd) schommelt steeds dus dat is ook lastig te zeggen.
Schommelt tussen wat? Jij hebt de P misschien?