Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model Y levering

This site may earn commission on affiliate links.
Als Tesla contact opneemt voor levering, is dat alleen per SMS? En als ze bellen, vanaf welk nummer komt dat?

Ik wordt op dit moment enorm gespamd met calls vanuit de UK (de plaag van 1 nummer voor werk en privé). Allemaal IT vendors die spullen willen verkopen dus UK nummers laat ik nu standaard naar voicemail gaan.
 
Als Tesla contact opneemt voor levering, is dat alleen per SMS? En als ze bellen, vanaf welk nummer komt dat?

Ik wordt op dit moment enorm gespamd met calls vanuit de UK (de plaag van 1 nummer voor werk en privé). Allemaal IT vendors die spullen willen verkopen dus UK nummers laat ik nu standaard naar voicemail gaan.
Goede vraag. En in hoeverre bellen alvorens voor een afspraak? Moet ik denken aan enkele dagen of weken?
 
Als Tesla contact opneemt voor levering, is dat alleen per SMS? En als ze bellen, vanaf welk nummer komt dat?

Ik wordt op dit moment enorm gespamd met calls vanuit de UK (de plaag van 1 nummer voor werk en privé). Allemaal IT vendors die spullen willen verkopen dus UK nummers laat ik nu standaard naar voicemail gaan.
Ik kreeg een sms voorstel voor levering, waarom ik per sms akkoord gaf. Dag later werd ik gebeld, door als ik het me goed herinner een Tilburg nummer, maar in ieder geval zeker NL, met een voorstel om te levering nog een week eerder te plannen.
 
  • Like
Reactions: MartijnL
Gisteren mijn MYP mogen ophalen. Besteld begin februari. Vin 145xx
Auto zit heeel goed in elkaar (kom van een MS 2018) comfort is goed. Tot nu heel erg tevreden.
AEC516D5-E5DC-4BC2-8826-4EC36B20EC17.jpeg