Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model Y levering

This site may earn commission on affiliate links.
Aartselaar aaan de telefoon vandaag. Levering effectief 2de helft van September, maar ze kunnen niet leveren in Aartselaar (teveel :)). Hasselt of Gent werd al alternatief voorgesteld... (bij mij Latem geworden).
Om verwarring bij onze Nederlandse vrienden te voorkomen; Latem, eigenlijk St-Martens-Latem, ligt in de omgeving van Gent. Het SEC Ghent ligt dus op het grondgebied van St-Martens-Latem. ;)
 
Hoe bedoel je ze kunnen niet leveren in Aartselaar? Heeft het baat bij om te bellen en de levering ook te verplaatsen naar Hasselt/Gent?
Ze hebben mij zelf gebeld om te melden dat levering in Aartselaar niet mogelijk was. Geen idee waarom, vermoedelijk te veel uitleveringen maar niet gevraagd. Gent of Antwerpen, blijft voor mij +- even eenvoudig/moeilijk. Zou dus vooral wachten tot men zelf zou bellen, behalve als je levering natuurlijk liever elder hebt.
 
  • Like
Reactions: DRS ACTIVE
Ze hebben mij zelf gebeld om te melden dat levering in Aartselaar niet mogelijk was. Geen idee waarom, vermoedelijk te veel uitleveringen maar niet gevraagd. Gent of Antwerpen, blijft voor mij +- even eenvoudig/moeilijk. Zou dus vooral wachten tot men zelf zou bellen, behalve als je levering natuurlijk liever elder hebt.
Waarschijnlijk halen ze de mensen die iets later hebben besteld van de planning voor in Aartselaar af te halen nu ze door hebben dat het toch niet allemaal zal lukken in die tijdspanne?
 
Waarschijnlijk halen ze de mensen die iets later hebben besteld van de planning voor in Aartselaar af te halen nu ze door hebben dat het toch niet allemaal zal lukken in die tijdspanne?
Goed mogelijk! OD is juli inderdaad. Of ze kijken naar mijn woonplaats tussen Gent en Antwerpen ;). In ieder geval, ze zijn er mee bezig dus leveringsdatum zal dus echt gehaald worden deze keer :)!
 
  • Like
  • Love
Reactions: DRS ACTIVE and Paco
Hoe bedoel je ze kunnen niet leveren in Aartselaar? Heeft het baat bij om te bellen en de levering ook te verplaatsen naar Hasselt/Gent?
donderdag in Aartselaar geweest voor enkele formaliteiten met betrekking tot de inschrijving. daar wist de vertegenwoordiger te vertellen dat ze er 130 verwachten te leveren in de 2e helft van september. en afhankelijk van de exacte aankomst van het schip, zal er misschien maar goed 1 week de tijd zijn.
 
Ik volg al een tijdje dit forum en aangezien de leverdatum dichter en dichter komt dacht ik even wat info te delen.
MYLR MSM/Black/20"/EAP - OD: 28/02/2022 - EDD: 14-26/09/2022 - VIN bekend sinds eind augustus

Mijn wagen zou geleverd worden in Zaventem maar vorige week kreeg ik telefoon dat er daar te veel wagens moeten geleverd worden. Als voorkeur Hasselt opgegeven als alternatieve locatie. Aangezien ik nog niet door hen gecontacteerd werd dacht ik daarstraks zelf maar even te bellen. :)

Volgens de medewerker die ik gesproken heb zouden de wagens rond 22/09 beschikbaar zijn op de verschillende locaties.
Dan hebben ze nog een tweetal dagen nodig om de wagens afleveringsklaar te maken. Ik kon ten vroegste een afspraak boeken op 27/09; wat ik dan maar meteen gedaan heb. Moesten ze de afspraak kunnen vervroegen zou ik gebeld worden.
 
Hoe ben je aan die info gekomen? Ik slaag er niet in mijn VIN aan een boot te linken...
Via tesla info kan je het één en ander te weten komen. Ze hebben een database met vin’s en productie data. Ik heb 460xxx, dus productie na 11/08. Het enige schip dat nadien nog vertrokken is en op tijd in Zeebrugge kan geraken is Glovis Sun.
 

Attachments

  • 1A1553A7-C96C-4B64-8160-7A6200CDCDD2.jpeg
    1A1553A7-C96C-4B64-8160-7A6200CDCDD2.jpeg
    136.4 KB · Views: 70
Update van mijn situatie, mijn laatste EDD was 19 okt - 25 november. Werd ik vorige week donderdag gebeld door de TA over mijn bestelling. De auto werd niet eerder verwacht dan november. Maar de TA vertelde dat ze een levering hadden gekregen uit Berlijn waaronder een witte MYLR die geweigerd was door iemand. Deze had echter 19 inch ipv de gewenste 20", of ik interesse had.
Daar heb ik even een nachtje over geslapen. De uitkomst was, morgen haal ik deze auto op. Eentje uit Berlijn dus, zelf had ik geen voorkeur MIC of MIG, wel wilde ik er snel eentje hebben, ik wacht al sinds maart😜
 
Update van mijn situatie, mijn laatste EDD was 19 okt - 25 november. Werd ik vorige week donderdag gebeld door de TA over mijn bestelling. De auto werd niet eerder verwacht dan november. Maar de TA vertelde dat ze een levering hadden gekregen uit Berlijn waaronder een witte MYLR die geweigerd was door iemand. Deze had echter 19 inch ipv de gewenste 20", of ik interesse had.
Daar heb ik even een nachtje over geslapen. De uitkomst was, morgen haal ik deze auto op. Eentje uit Berlijn dus, zelf had ik geen voorkeur MIC of MIG, wel wilde ik er snel eentje hebben, ik wacht al sinds maart😜
Zalig zo onverwacht! Geniet ervan!