Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model Y levering

This site may earn commission on affiliate links.
De boot met onze autootjes is bijna in Zeebrugge boys! 🥳
Dienen Tesla-tracker staat hier vrijwel permanent open :-D

Voor mij is het mijn eerste Tesla (en ook eerste 'eigen' wagen trouwens). Dus ben volop bezig met voorbereidingslijstjes aan het maken (ok, mogelijks ben ik een controle-freak, of is het mijn ADHD?). Jullie nog tips voor de Delivery Day?
Mijn lijstje voorlopig:

  • Visuele inspectie van de wagen (volgens Tesla Prep app op GSM)
  • Instellen van de phone key
  • Instellen van bluetooth voor bellen/media
  • Instellen van Spotify/Netflix/Disney+
 
  • Like
Reactions: Maurice1
Dienen Tesla-tracker staat hier vrijwel permanent open :-D

Voor mij is het mijn eerste Tesla (en ook eerste 'eigen' wagen trouwens). Dus ben volop bezig met voorbereidingslijstjes aan het maken (ok, mogelijks ben ik een controle-freak, of is het mijn ADHD?). Jullie nog tips voor de Delivery Day?
Mijn lijstje voorlopig:

  • Visuele inspectie van de wagen (volgens Tesla Prep app op GSM)
  • Instellen van de phone key
  • Instellen van bluetooth voor bellen/media
  • Instellen van Spotify/Netflix/Disney+
Tesla delivery team helpt met de eerste drie punten, tenzij het uitzonderlijk druk is. Het laatste punt vragen ze waarschijnlijk om buiten het delivery centre te doen i.v.m. doorstroming voor de volgende bezoekers.

Veel plezier alvast!
 
  • Informative
Reactions: Bebob
Dienen Tesla-tracker staat hier vrijwel permanent open :-D

Voor mij is het mijn eerste Tesla (en ook eerste 'eigen' wagen trouwens). Dus ben volop bezig met voorbereidingslijstjes aan het maken (ok, mogelijks ben ik een controle-freak, of is het mijn ADHD?). Jullie nog tips voor de Delivery Day?
Mijn lijstje voorlopig:

  • Visuele inspectie van de wagen (volgens Tesla Prep app op GSM)
  • Instellen van de phone key
  • Instellen van bluetooth voor bellen/media
  • Instellen van Spotify/Netflix/Disney+
Tracker staat hier al constant open vanaf hij in Shanghai vertrokken was :D. Is ook m'n 1ste Tesla (7de auto weliswaar) maar volledig hyped! Nog 7 keer slapen...
 
Vanochtend de sms gekregen voor levering op 22 september. Pas sinds dit weekend een VIN. Het is een MiG (Wit/Zwart 19 inch). Ik heb hem echter gelijk geannuleerd, want ga wachten op de RWD. Die wordt als het goed is nov-dec geleverd. Het doet een beetje pijn om hem te annuleren, maar hoop ze er snel iemand anders blij mee maken 😁.
 
Ik denk dat dit hem is ... (via Webcam Zeebrugge)

1663664266415.png