Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model Y levering

This site may earn commission on affiliate links.
Al een tijd stil op dit draadje....

Ik had besteld in juli 2022 en zou normaal ± januari 2023 worden, kwam dan goed uit wilde hem ook liefst begin 2023. Toch kwam Tesla ineens met een auto. Zo einde jaar, nee dan toch maar overslaan.
Mijn order staat nu al een poos 'on-hold' en zal automatisch op 01-01-2023 weer vrijgegeven worden. Ben erg benieuwd wat nu de levertijd gaat worden. Wachten op een nieuwe boot uit China of misschien toch uit Berlijn....

Nog andere die iets gehoord hebben over hun MY LR
 
Bont en blauwe MYP uit GH bij aflevering. 🙈

 
  • Informative
Reactions: Nick-m
Vandaag mijn wagen opgehaald in Drogenbos. Alles prima in orde, maar ik kan de app niet instellenn als phone key en kan de wagen er niet mee bedienen. Zie enkel de range en of hij aan het laden is. Heb de app ook al een keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.... iemand een idee?
 
Vandaag mijn wagen opgehaald in Drogenbos. Alles prima in orde, maar ik kan de app niet instellenn als phone key en kan de wagen er niet mee bedienen. Zie enkel de range en of hij aan het laden is. Heb de app ook al een keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.... iemand een idee?
Met de zwarte sleutelkaart kan je je telefoon via het scherm in de auto (waarschijnlijk beveiliging) instellen als sleutel.
 
  • Like
Reactions: NielsA
op de duitse site staat nu een hoop long range en performance modellen op voorraad (ook quick silver). Een long range voor 59k lijkt me toch een mooeie deal als je zelf wilt/kunt importeren. Een zwarte standard range in NL is al 52k.

1672433278305.png