Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model Y levering

This site may earn commission on affiliate links.
Als jij het nu eens activeert en hier verslag van doet wat het verschil is:)
Heb het geactiveerd 🙂 Het is een stukje sneller, ook op tussensnelheden maar het is lastig om mega goed te beoordelen zonder ze naast elkaar te zetten. Op YouTube is er best wat over te vinden.

Ik heb het geactiveerd omdat het voor mij gewoon leuk is om de snelheid te hebben, zonder perse een Performance te hebben met de nadelen die daar voor mij aan kleven.
 
Heb het geactiveerd 🙂 Het is een stukje sneller, ook op tussensnelheden maar het is lastig om mega goed te beoordelen zonder ze naast elkaar te zetten. Op YouTube is er best wat over te vinden.

Ik heb het geactiveerd omdat het voor mij gewoon leuk is om de snelheid te hebben, zonder perse een Performance te hebben met de nadelen die daar voor mij aan kleven.
Gefeliciteerd!
 
  • Like
Reactions: Noik
Heb het geactiveerd 🙂 Het is een stukje sneller, ook op tussensnelheden maar het is lastig om mega goed te beoordelen zonder ze naast elkaar te zetten. Op YouTube is er best wat over te vinden.

Ik heb het geactiveerd omdat het voor mij gewoon leuk is om de snelheid te hebben, zonder perse een Performance te hebben met de nadelen die daar voor mij aan kleven.
Mooi, ik hoop dat het je bevalt. Ik heb net mijn nieuwe auto opgehaald en de eerste 10 km erop zitten, ik woon om de hoekbij bij Tesla dus veel heb ik nog niet gereden. Tjonge, wat een beleving als je wegrijd:)
Ben nu thuis ff de Tesla token's opnieuw aan het invoeren voor TeslaMate, hopelijk gaat het werken....
 
De leveringsdatum van mijn Model Y LR / Blauw/wit/trekhaak/19,/EAP is in de app van Arval (België)net opgeschoven van "de week van 15/3" naar "de week van 29/3".
Hoe correct die informatie is... geen idee.

En als er hier nog op een blauwe Y LR wachten, geef een seintje.
 
Heb het geactiveerd 🙂 Het is een stukje sneller, ook op tussensnelheden maar het is lastig om mega goed te beoordelen zonder ze naast elkaar te zetten. Op YouTube is er best wat over te vinden.

Ik heb het geactiveerd omdat het voor mij gewoon leuk is om de snelheid te hebben, zonder perse een Performance te hebben met de nadelen die daar voor mij aan kleven.
Dus de performance update is ook op de 2023 LR beschikbaar? Wat kost het?
 
Zijn er mensen die een Made in Berlijn LR geleverd hebben gekregen? Op Duitse fora heb ik gelezen dat de voorstoelen dezelfde moeten zijn als in de performance. Ik heb online echter nog geen enkele foto of video kunnen zien.
Zou ik ook graag vernemen. Wij hebben vorige week de LR in Quicksilver (Berlijn) besteld met de hoop op de iets beter gevulde zetels, herkenbaar aan extra stiksel lijn aan de zijkanten van de zittingen, en ook hopelijk de verbeterde zachtere ophanging. Onze levering staat vanaf bestelling op februari/maart. Bij Tesla Gent dachten ze dat het eind maart zou worden. Alvast bedankt als iemand die meer info kan geven.
 
  • Like
Reactions: jr_gn
Ik heb gisteren mijn MYLR wit opgehaald in Tilburg. Stond nog veel klaar in de hal, prima ervaring, veel zelf doen en hulp indien nodig. Ik heb eerder al Model X gereden, dus het was allemaal vrij simpel.


Ze hadden er een hele batch binnen uit Berlijn gaven ze aan. Stonden er ook meerdere klaar voor aflevering.


Ja, mijne komt uit Berlijn. Wat is het verschil met de stoelen? Dit zit er bij mij in:

View attachment 897792


Zit er bij mij gewoon op :)
extra lijn stiksel op zitting, zou beter gevuld moeten zijn en iets meer steun geven?
 
extra lijn stiksel op zitting, zou beter gevuld moeten zijn en iets meer steun geven?

Dit is de zitting van een verse MY LR uit Berlijn, geproduceerd in Januari. Zitten prima in ieder geval.

Stiksels.jpg