Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model Y levering

This site may earn commission on affiliate links.
Gisteren een blauwe Y AWD gekocht (met waarschijnlijk inruil van mijn zwarte 3 AWD). Krijg net apje, kan hem as maandag afhalen :-O
Das even lastig hier in Brabant ;-)
MY LR AWD in het Blauw, Rood (oud) en MSM silver (oud) zijn MiC. Die lijken "op voorraad". Wit, Quicksilver en Zwart komen uit Berlijn MiG. Die hebben geen duidelijke levertijd. Wit en Zwart kunnen ook MiC zijn. Ook deze staan momenteel niet op de "snel te leveren" lijst. IK wacht op een MY LR AWD in Quicksilver. Ook nog geen duidelijke levertijd.
 
Ik heb op 26 januari de bestelling van een M3LR wit omgezet naar een MYLR QuickSilver met zwarte bekleding. De M3 stond voor levering gepland op 24 februari. Zit nu nog te wachten op een VIN nummer en verwachte levering is eveneens feb-mrt.

Ik heb geduld, want in 1ste instantie was verwachte levering mrt-mei. Bovendien zijn de 19 inch winterbanden ondertussen ook nog 500 euro goedkoper geworden :)
 
Op 19 januari MYLR QuickSilver met zwarte bekleding besteld. Nog niets bekend over levering, maar binnenkort wel (volgens app). Eind januari gebeld door Tesla Duiven met verwachting levering eind februari of begin maart. We wachten af.
Exact zelfde datum en configuratie besteld, wel zonder trekhaak, nog geen leverdatum/vin. Geeft me hoop dat er binnenkort iets gaat gebeuren :)