Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model Y levering

This site may earn commission on affiliate links.
Net een update gehad van de levertermijn voor mijn MYLRQS. Van feb/mrt naar 12 april - 26 juni...
Het kan zijn dat deze eventueel nog verspringt hoor. Huidige levertijd is maart - april voor LR QS. Komt goed en het lange wachten wordt bij jou eventueel wel beloond met nieuwe camera's? Wie weet wanneer deze in de 3/Y geleverd gaan worden! De tijd zal het leren.
 
Het kan zijn dat deze eventueel nog verspringt hoor. Huidige levertijd is maart - april voor LR QS. Komt goed en het lange wachten wordt bij jou eventueel wel beloond met nieuwe camera's? Wie weet wanneer deze in de 3/Y geleverd gaan worden! De tijd zal het leren.
Ha, da geeft de burger moed.. :) Hopelijk tegen dan ook met Vision system actief..
 
  • Like
Reactions: DM231191
Ik ook zojuist voor mijn MYLRQS, van onbekend naar 19 april - 3 juli. Dat terwijl Tesla me ooit Jan-Maart vertelde, de site nog aangeeft Maart-April. We shall see! Ik kan nog wel even geduld hebben, mijn huidige Model 3 is ook geen straf om te rijden :)
 
En ik vul verder aan, we zijn allemaal lotgenoten: op 3 feb mijn MYLR Quicksilver besteld, nog geen VIN nr en levertijd blijft onveranderd feb/mrt. Ik kon enkel Hasselt kiezen als leverplaats. Dat wordt dan meteen een fijne 100km als maidentrip... :)
Ik had ook enkel keuze tussen Hasselt en Drogenbos, maar na een telefoontje kon dit gewijzigd worden naar Aartselaar. Vereist wel wat geduld voor je iemand aan de lijn hebt.
Ik kreeg dezelfde reactie: de data kloppen niet, maar vanwege de korte aanlevertijd vanuit Berlijn -> België is het moeilijk in te schatten.
 
Last edited:
  • Like
Reactions: QSilverbullet