Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model Y levering

This site may earn commission on affiliate links.
Blijft het raar vinden dat de bug na een week nog niet is opgelost. Maar anderzijds maken ze in Berlijn 4000 Y's per week. Daar zullen vast wel een paar LR exemplaren voor NL tussen zitten. Kan me nl. niet voorstellen dat NL wachten op honderden Y's LR in SIlver, Wit of Zwart. Velen zullen kiezen voor de RWD's uit Shanghai denk ik. Wie het weet mag het zeggen.
 
Lees een beetje terug, dit is waarschijnlijk een bug.

In welke mate is dat gerucht van die bug bevestigd geworden?

Bij mij: eind januari besteld. EDD "februari-maart" werd "4 april-10 juni". Voor sommigen van ons is net wel belangrijk te weten tegen wanneer we onze bestaande auto mogen van de hand doen. Toch ook voor die kopers is het van belang (in m'n geval, m'n kinderen).
 
In welke mate is dat gerucht van die bug bevestigd geworden?

Bij mij: eind januari besteld. EDD "februari-maart" werd "4 april-10 juni". Voor sommigen van ons is net wel belangrijk te weten tegen wanneer we onze bestaande auto mogen van de hand doen. Toch ook voor die kopers is het van belang (in m'n geval, m'n kinderen).
Mijn bestelling van een MY LR QS heb ik op 3 februari gedaan.
Ergens vorige week plots leverdatum van ‘februari-maart’ naar ‘juni-augustus’.
Vandaag in de tesla app: verwachte levering tussen 14 en 30 maart.
Hopelijk blijft deze verwachte leverdatum!
Ik had vandaag ook contact met mijn tesla verkoper die bevestigde dat het om een bug zou gaan, die in de hele benelux problemen geeft.
Veel succes met je bestelling!
 
  • Like
Reactions: jr_gn
In welke mate is dat gerucht van die bug bevestigd geworden?

Bij mij: eind januari besteld. EDD "februari-maart" werd "4 april-10 juni". Voor sommigen van ons is net wel belangrijk te weten tegen wanneer we onze bestaande auto mogen van de hand doen. Toch ook voor die kopers is het van belang (in m'n geval, m'n kinderen).

Er is volgens mij niets anders dan een gerucht. :)

Die van mij ging ook van feb-mrt naar mei-juni nadat ik bestelde. Ik heb mn auto al verkocht, wegens de slechte inruil bij Tesla.

Vind het niet zo’n probleem, alleen vreemd dat op de website nog steeds mrt-apr staat. Dat geeft hoop dat het toch april is eigen. Maar goed, ik houdt maar geel volwassen rekening met juni :)

Ik heb een mylr quicksilver besteld.
 
Mijn bestelling van een MY LR QS heb ik op 3 februari gedaan.
Ergens vorige week plots leverdatum van ‘februari-maart’ naar ‘juni-augustus’.
Vandaag in de tesla app: verwachte levering tussen 14 en 30 maart.
Hopelijk blijft deze verwachte leverdatum!
Ik had vandaag ook contact met mijn tesla verkoper die bevestigde dat het om een bug zou gaan, die in de hele benelux problemen geeft.
Veel succes met je bestelling!
Oh dat geeft dan weer hoop. Ik zit een week na jou, zou dan dus ook ergens eind maart worden. :)
 
Er is volgens mij niets anders dan een gerucht. :)

Die van mij ging ook van feb-mrt naar mei-juni nadat ik bestelde. Ik heb mn auto al verkocht, wegens de slechte inruil bij Tesla.

Vind het niet zo’n probleem, alleen vreemd dat op de website nog steeds mrt-apr staat. Dat geeft hoop dat het toch april is eigen. Maar goed, ik houdt maar geel volwassen rekening met juni :)

Ik heb een mylr quicksilver besteld.
Meh, never mind. Nu staat er ineens maart-april. Awesome! Heeft het toch zin om tien keer per dag in die app te kijken hahaha
 
  • Like
Reactions: QSilverbullet
1677681822594.png


Wel kijk eens aan.

Er komt een Quicksilveren trein uit Berlijn.