Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model Y levering

This site may earn commission on affiliate links.
In welke mate is dat gerucht van die bug bevestigd geworden?

Bij mij: eind januari besteld. EDD "februari-maart" werd "4 april-10 juni". Voor sommigen van ons is net wel belangrijk te weten tegen wanneer we onze bestaande auto mogen van de hand doen. Toch ook voor die kopers is het van belang (in m'n geval, m'n kinderen).

Mijn bestelling van een MY LR QS heb ik op 3 februari gedaan.
Ergens vorige week plots leverdatum van ‘februari-maart’ naar ‘juni-augustus’.
Vandaag in de tesla app: verwachte levering tussen 14 en 30 maart.
Hopelijk blijft deze verwachte leverdatum!
Ik had vandaag ook contact met mijn tesla verkoper die bevestigde dat het om een bug zou gaan, die in de hele benelux problemen geeft.
Veel succes met je bestelling!

Oh dat geeft dan weer hoop. Ik zit een week na jou, zou dan dus ook ergens eind maart worden. :)

View attachment 912567

Wel kijk eens aan.

Er komt een Quicksilveren trein uit Berlijn.

Vandaag op Tesla account akkoord moeten verklaren met Tesla Vision "update" (dus geen ultrasoon-sensoren) en datum werd daarna plots aangepast naar 01-08 maart. (Was maa/feb - dan aug - dan eind maa). Dus de train met QS-LR zal idd onderweg zijn.

Zojuist bevestiging dat ik mijn MYLR QS, besteld op 5/2, volgende week in Utrecht in ontvangst kan nemen. Ik heb inderdaad wel moeten bevestigen in mijn account dat de USS er niet meer op zitten en dat Tesla Vision Update akkoord is. Op 25/2 kreeg ik een VIN in de app.
Bij order plaatsen was de leverdatum februari - maart en dat verschoof vorige week ineens naar 12 april - 6 juni. Maar is weer terug verschoven naar 25 februari - 6 maart en nu dus volgende week levering. Dus waarschijnlijk toch een bug en er zijn vast spoedig meer mensen die 'm in ontvangst mogen nemen.
 
  • Like
Reactions: Zpeed and jr_gn
Zojuist bevestiging dat ik mijn MYLR QS, besteld op 5/2, volgende week in Utrecht in ontvangst kan nemen. Ik heb inderdaad wel moeten bevestigen in mijn account dat de USS er niet meer op zitten en dat Tesla Vision Update akkoord is. Op 25/2 kreeg ik een VIN in de app.
Bij order plaatsen was de leverdatum februari - maart en dat verschoof vorige week ineens naar 12 april - 6 juni. Maar is weer terug verschoven naar 25 februari - 6 maart en nu dus volgende week levering. Dus waarschijnlijk toch een bug en er zijn vast spoedig meer mensen die 'm in ontvangst mogen nemen.
exact zelfde spec hier besteld op 25/1 ... geef hem terug!
 
Ook de verwachte levering van mijn MYLR QS besteld op 26/1 is aangepast van feb/mrt naar 28/4-12/7 naar mrt/apr. Hopelijk wordt levering nog deze maand, aangezien de APK van mijn huidige auto op 3 april verloopt.

Wat te doen?! Nog effe wachten of toch maar opnieuw laten keuren.
 
  • Helpful
Reactions: jr_gn
Zoiets?
Digit 10 is a year digit e.g. L is the letter for the year 2020. Until 2019 this reflect the year the car was built, from the end of 2019 it reflected a model year for which production typically started in late November of the previous year, e.g. a car with the letter L (2020) may have been made as early as November 2019.
 
  • Like
Reactions: MBdriver
Ook de verwachte levering van mijn MYLR QS besteld op 26/1 is aangepast van feb/mrt naar 28/4-12/7 naar mrt/apr. Hopelijk wordt levering nog deze maand, aangezien de APK van mijn huidige auto op 3 april verloopt.

Wat te doen?! Nog effe wachten of toch maar opnieuw laten keuren.
Mijn MYLR QS besteld op 1/2 ging van feb/maa naar mei-aug en terug naar maa-april. Sinds vanmorgen staat hij op 22 maart - 31 maart. 🥳
 
Ook de verwachte levering van mijn MYLR QS besteld op 26/1 is aangepast van feb/mrt naar 28/4-12/7 naar mrt/apr. Hopelijk wordt levering nog deze maand, aangezien de APK van mijn huidige auto op 3 april verloopt.

Wat te doen?! Nog effe wachten of toch maar opnieuw laten keuren.

Update voor mij is nu ook minder positief.
Staat nu op 4 april - 29 mei. As always afwachten maar….