tim999
Member
Bij het RDW staat het gewoon goed, althans in mijn geval.Klopt want iets als Finnik laat ze ook gewoon zien als long range dus moet dat dan niet bij het RDW goed gezet worden?
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bij het RDW staat het gewoon goed, althans in mijn geval.Klopt want iets als Finnik laat ze ook gewoon zien als long range dus moet dat dan niet bij het RDW goed gezet worden?
Thanks! Ga ik dat binnenkort ook nog maar doorgeven. Belangrijkste is iig het verzekerde bedrag.Het veranderde niks aan mijn premie gelukkig maar ik voelde met niet comfortabel met een fout in de polis. Stel dat er schade is en het type op de polis komt niet overeen met het daadwerkelijke type van je auto, dan zou de verzekeraar misschien moeilijk kunnen gaan doen. Zeker omdat dit een performance model is, better be sure... Maar dat ben ik dan
Hoe snel kreeg je reactie op je inruil aanvraag? Heb dezelfde MYP besteld, en twee weken geleden eens foto's gemaakt van de 3 LR, en alles geüpload. Krijg echter geen inruil voorstel (hangt dus al 2 wkn op "inruil taxatie wordt uitgevoerd.), en aangezien er zogenaamd deze maand nog geleverd gaat worden... En het is niet zo dat je ze gemakkelijk kunt bellen daarover.ps: ik heb ook mijn model y performance (wit/zwart/trekhaak) donderdag in ontvangst mogen nemen, alles ging snel en de auto zit er top uit! inruilen van mijn huidige model 3 2019 ging ook zonder problemen.
Ik weet niet hoe het zit in NL, maar hier gaat bellen wel vlot.En het is niet zo dat je ze gemakkelijk kunt bellen daarover.
Zijn er ook forum leden die een andere kleur model Y Performance hebben besteld dan wit of zwart?
Hoe snel kreeg je reactie op je inruil aanvraag? Heb dezelfde MYP besteld, en twee weken geleden eens foto's gemaakt van de 3 LR, en alles geüpload. Krijg echter geen inruil voorstel (hangt dus al 2 wkn op "inruil taxatie wordt uitgevoerd.), en aangezien er zogenaamd deze maand nog geleverd gaat worden... En het is niet zo dat je ze gemakkelijk kunt bellen daarover.
Ik moest hem nog wel activeren (vorige vrijdag opgehaald in NL).@Sjonenhans wat vervelend! Hoe is dat ontstaan? Wordt jou voorbumper opnieuw gespoten? PS: opgehaald in NL of BE?
Hoe zit het met premium connectivity? Is dat gelijk geactiveerd bij het ophalen?
Hoe kun je het activeren? Is dat via de app een abonnement afsluiten en dat je dan 1 maand gratis krijgt?Ik moest hem nog wel activeren (vorige vrijdag opgehaald in NL).
Ik had hem direct geactiveerd via de app inderdaad. Dan krijg je automatisch de 1 maand gratis.Hoe kun je het activeren? Is dat via de app een abonnement afsluiten en dat je dan 1 maand gratis krijgt?
Heb je nu 1 jaar ivp. van 1 maand omdat het fout ging?Mijne was niet geactiveerd toen ik hem ophaalde. Ik al balen, maar in de avond kreeg ik een mail dat ik een jaar premium connectivity gratis kreeg. Dat zit sowieso bij levering.
trouwens al mensen die een winterwielenset op het oog hebben? Zit sterk te denken aan de 19 inch set van TSportline (TSR), maar vroeg me af of er al andere ervaringen zijn.
Wanneer heb je de auto besteld?ik heb 1 jaar gratis gekregen ja. Dat is toch ook wat je krijgt?
Ik heb trouwens niks gedaan, gewoon afgewacht en toen kwam de mail/bericht vanzelf.
Ik heb 20" GMP Swan in zwart met Tesla naafdoppen. Inmiddels heb ik de naaf ook zwart gespoten icm rode remklauwen, maar momenteel nog de originele zomerset erop.trouwens al mensen die een winterwielenset op het oog hebben? Zit sterk te denken aan de 19 inch set van TSportline (TSR), maar vroeg me af of er al andere ervaringen zijn.