Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model Y Performance levering

This site may earn commission on affiliate links.
Het veranderde niks aan mijn premie gelukkig maar ik voelde met niet comfortabel met een fout in de polis. Stel dat er schade is en het type op de polis komt niet overeen met het daadwerkelijke type van je auto, dan zou de verzekeraar misschien moeilijk kunnen gaan doen. Zeker omdat dit een performance model is, better be sure... Maar dat ben ik dan 😅
Thanks! Ga ik dat binnenkort ook nog maar doorgeven. Belangrijkste is iig het verzekerde bedrag.
 
  • Like
Reactions: tim999
Vandaag (iets eerder) m’n MYP kunnen previewen bij Tesla Aartselaar. Er staan 18 MYP / MYLR op de parking. Ze zullen de komende weken uitgeleverd worden :)
 

Attachments

  • 31877173-7631-4B16-8CC4-EA2F3035787E.jpeg
    31877173-7631-4B16-8CC4-EA2F3035787E.jpeg
    485.3 KB · Views: 114
Vraag me af of al deze wagens al toegewezen zijn aan iemand (VIN zichtbaar in app of source). Vermoed dat er nog MY’s gaan blijven toekomen aangezien de periode van Berlijn naar Aartselaar slechts 4 dagen omvat (en ofcourse de MiC’s die binnenkort arriveren per boot)
 
ps: ik heb ook mijn model y performance (wit/zwart/trekhaak) donderdag in ontvangst mogen nemen, alles ging snel en de auto zit er top uit! inruilen van mijn huidige model 3 2019 ging ook zonder problemen.
Hoe snel kreeg je reactie op je inruil aanvraag? Heb dezelfde MYP besteld, en twee weken geleden eens foto's gemaakt van de 3 LR, en alles geüpload. Krijg echter geen inruil voorstel (hangt dus al 2 wkn op "inruil taxatie wordt uitgevoerd.), en aangezien er zogenaamd deze maand nog geleverd gaat worden... En het is niet zo dat je ze gemakkelijk kunt bellen daarover.
 
Hoe snel kreeg je reactie op je inruil aanvraag? Heb dezelfde MYP besteld, en twee weken geleden eens foto's gemaakt van de 3 LR, en alles geüpload. Krijg echter geen inruil voorstel (hangt dus al 2 wkn op "inruil taxatie wordt uitgevoerd.), en aangezien er zogenaamd deze maand nog geleverd gaat worden... En het is niet zo dat je ze gemakkelijk kunt bellen daarover.

behoorlijk snel in april(om ff te checken, toen nog niet verkocht), en recentelijk heel snel omdat ik telefonisch contact had. alles moest ff snel vanwege de onverwacht snelle levering en binnen een uur had ik een reactie. p. +31 (0)20 365 0008 Dit is het telefoonnummer van sales. die kunnen wellicht de boel wat versnellen.
 
  • Like
Reactions: JPDeckers
OD 15-5-22 en DD vandaag 12-09-22! Helaas auto met een defect aan de lak (voorbumper) bij levering ontdekt. Schade erbarmelijk met touch up paint of typex geprobeerd te herstellen. Heb het doorgegeven aan de tesla delivery medewerker en pas begin oktober plaats bij de service center. Voor de rest een zeer fijne en rappe auto!
 

Attachments

  • 20220912_132324.jpg
    20220912_132324.jpg
    232.5 KB · Views: 66
Mijne was niet geactiveerd toen ik hem ophaalde. Ik al balen, maar in de avond kreeg ik een mail dat ik een jaar premium connectivity gratis kreeg. Dat zit sowieso bij levering.

trouwens al mensen die een winterwielenset op het oog hebben? Zit sterk te denken aan de 19 inch set van TSportline (TSR), maar vroeg me af of er al andere ervaringen zijn.
 
Mijne was niet geactiveerd toen ik hem ophaalde. Ik al balen, maar in de avond kreeg ik een mail dat ik een jaar premium connectivity gratis kreeg. Dat zit sowieso bij levering.

trouwens al mensen die een winterwielenset op het oog hebben? Zit sterk te denken aan de 19 inch set van TSportline (TSR), maar vroeg me af of er al andere ervaringen zijn.
Heb je nu 1 jaar ivp. van 1 maand omdat het fout ging?