Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model Y Performance levering

This site may earn commission on affiliate links.
@Sjonenhans wat vervelend! Hoe is dat ontstaan? Wordt jou voorbumper opnieuw gespoten? PS: opgehaald in NL of BE?

Hoe zit het met premium connectivity? Is dat gelijk geactiveerd bij het ophalen?
Geen idee, de Tesla medewerker wist het ook niet blijkbaar. Ik weet nog niet wat de SC gaat doen maar ik hoop dat het volledig opnieuw wordt gespoten. En nee ik moest het nog zelf activeren (opgehaald in NL, Tilburg)
 
Hier is zojuist de rekening binnen gekomen, zag hem net staan. Krijg je als je 3x per dag in de app kijkt :).
MYP zw/zw besteld 24 mei, levering nu bijgesteld op 15-26 september
Gefeliciteerd! Uit ervaring kan ik je vertellen dat het moment van ophalen erg bijzonder is! Ik heb de mijne deze week opgehaald.

Veel succes. Op de eindfactuur staat als het goed is ook je VIN.
 
Hier ook bericht, eerst komende woensdag (maar kan ik niet), nu naar de 28e. In de bevestingings-SMS staat ook al het kenteken.
Maar online nog geen VIN, en ook nog geen offerte voor de inruil-aanvraag op de 3. We zullen zien

En dan gaat het snel. Slecht inruil voorstel, (ANWB 17.5% meer), dus inruil afgemeld. Vrijwel direct daarna gebeld dat ik maandag al kan komen indien gewenst, dus maandagochtend op naam, daarna even verzekering regelen en die middag afhalen. 🥳
 
  • Like
Reactions: Nick-m
Vandaag afgehaald In Tilburg. Alles ok, behalve touch screen, heb dezelfde issues als op Touchscreen not responding to touches randomly , randomly reageert het scherm even niet, lijkt "te slapen".

Kan dan bijv geen pincode intoetsen, reageert dan tijdje nergens op. Moest zelfs uit de auto om achterklep te sluiten na afzetten kids bij hockey. The Horror! Zie wel dat het na een software update bij anderen is ontstaan, dus ik wacht nog even af op een spontane oplossing, anders maar service inschieten
 
Vandaag afgehaald In Tilburg. Alles ok, behalve touch screen, heb dezelfde issues als op Touchscreen not responding to touches randomly , randomly reageert het scherm even niet, lijkt "te slapen".

Kan dan bijv geen pincode intoetsen, reageert dan tijdje nergens op. Moest zelfs uit de auto om achterklep te sluiten na afzetten kids bij hockey. The Horror! Zie wel dat het na een software update bij anderen is ontstaan, dus ik wacht nog even af op een spontane oplossing, anders maar service inschieten
Heb ik niet, maar wel sw 2022.23.101