Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Moedwillige aanrijding van velomobiel door busje Pilkes

This site may earn commission on affiliate links.
Status
Not open for further replies.
Wow...niet normaal! Dat een automobilist een Velomobiel "over het hoofd ziet" is mogelijk in sommige situaties nog te verteren. "jullie" rijden flink harder dan de overige fietsers en de Velo's zijn vanuit een auto minder zichtbaar...maar dit. Opzet lijkt dan inderdaad waarschijnlijk, maar wat moet je bezielen om zomaar even met lijf en lede van iemand anders te spelen.

Succes!!!
 
Gelukkig goed afgelopen Wim, maar ik kan mij jouw boosheid goed voorstellen.
Mensen beseffen soms niet wat voor consequenties dit soort belachelijke acties kunnen hebben.
Ben benieuwd wat de directie van Pilkes er mee doet.
 
Er zijn gewoonweg teveel gekken op de weg... wat je in een gemiddelde maand voorbij ziet komen aan dashcambeelden is gewoonweg schokkend! Ik laat ook meteen een dashcam op mijn nieuwe X zetten om dit soort tuig aan te kunnen pakken.

Zonder beelden of getuigen kan de politie natuurlijk niks
 
Even een update. De directie van Pilkes werkt wel mee aan het uitzoeken wie de dader is.
Maar op datzelfde moment verlieten 4 busjes van Pilkes het bedrijf. Geen van de vier chauffeurs van de busjes heeft iets gezien of gevoeld.
Laf van de betrokkene, die ziet de bui natuurlijk al hangen, maar hij loopt er voor weg en ontloopt zo maatregelen.
In elk geval weet de dader dat het bij zijn bedrijf gemeld is en mogelijk leert ie er iets van.
 
Even een update. De directie van Pilkes werkt wel mee aan het uitzoeken wie de dader is.
Maar op datzelfde moment verlieten 4 busjes van Pilkes het bedrijf. Geen van de vier chauffeurs van de busjes heeft iets gezien of gevoeld.
Laf van de betrokkene, die ziet de bui natuurlijk al hangen, maar hij loopt er voor weg en ontloopt zo maatregelen.
In elk geval weet de dader dat het bij zijn bedrijf gemeld is en mogelijk leert ie er iets van.
Gelukkig is het allemaal goed afgelopen. Maar, is het niet mogelijk dat de schuldige, (stront in de ogen, dode hoek, spiegelafstelling, spiegel kijken is optioneel, slaperig) niets gezien heeft, niets gemerkt van een aanrijding en daarom gewoon is doorgereden?
 
Gelukkig is het allemaal goed afgelopen. Maar, is het niet mogelijk dat de schuldige, (stront in de ogen, dode hoek, spiegelafstelling, spiegel kijken is optioneel, slaperig) niets gezien heeft, niets gemerkt van een aanrijding en daarom gewoon is doorgereden?
Het lijkt me niet. De kruising is 100% overzichtelijk. De chauffeur moet daar voorrang verlenen aan alle verkeer van rechts.
Je kan een bijna 3 meter lang knalgeel ding van bijna een meter hoog toch niet over het hoofd zien?
 
Ik vind het heel vervelend voor je, en met dit bericht zal ik mezelf zeker niet populairder maken, maar ik zie even niet goed wat de link is tussen deze gebeurtenis en Tesla? Was dit niet beter op zijn plaats in het off topic draadje?
Of was het eigenlijk de bedoeling om Pilkes te shamen en moest er daarom een nieuw draadje aangemaakt worden?
Wat nu als er geen bedrijfsnaam op het busje had gestaan?
 
  • Like
Reactions: 20304
Ik vind het heel vervelend voor je, en met dit bericht zal ik mezelf zeker niet populairder maken, maar ik zie even niet goed wat de link is tussen deze gebeurtenis en Tesla? Was dit niet beter op zijn plaats in het off topic draadje?
Of was het eigenlijk de bedoeling om Pilkes te shamen en moest er daarom een nieuw draadje aangemaakt worden?
Wat nu als er geen bedrijfsnaam op het busje had gestaan?
Je hebt natuurlijk gelijk, maar aan de andere kant hebben we het hier ook over elektrische fietsen, steppen e.d.
Een velomobiel is ook energiebewuste mobiliteit. En ja, mijn boosheid op Pilkes is groot. De directie zegt dat op datzelfde moment 4 medewerkers zijn vertrokken en dus is niet duidelijk wie de dader is. Pilkes gaat nogal prat op wat ze allemaal bereikt hebben.
Helaas hebben ze nog niet bereikt dat alle medewerkers zich fatsoenlijk gedragen in het verkeer.
 
Status
Not open for further replies.