Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Momentje of fame op Twitter

This site may earn commission on affiliate links.
Een paar dagen geleden heb ik voor een opdracht 's avonds in mijn MS75D een trip gemaakt naar Luxemburg en de volgende middag weer terug. Het is mij meer dan uitstekend bevallen en besloot er een tweet aan te wagen:

Screen Shot 2019-01-13 at 15.19.57.png


Niks bijzonders gebeurde: een paar opmerkingen, likes en retweets. Totdat mijn tweet geliked werd door Tesla zelf!

Screen Shot 2019-01-13 at 15.22.49.png


Sindsdien gaat het hard, voorlopige tussenstand:

Screen Shot 2019-01-13 at 15.24.34.png


Grappig dit eens mee te maken. Mocht de Grote Baas het ook nog oppikken wanneer hij wakker wordt dan trakteer ik het gezin op worstenbroodjes ;)
 
Ah, het altijd gezellige Arlon. Ik zie dat ze het aantal laadpalen uitgebreid hebben. Hopelijk is de verlichting ook verbeterd.

Kan me goed voorstellen dat Tesla je verhaal liket. Het past helemaal in hun straatje; het maakt duidelijk dat lange afstanden geen enkel probleem zijn voor een Tesla dankzij het supercharger-netwerk.
 
SuC Arlon vond ik fantastisch. Mooie hotellobby om te zitten, veel laadpalen (er worden er nog meer aangelegd) en dicht bij de snelweg.

Verlichting is ook aangelegd, Het enige is de toegang tot het parkeerterrein, dat ziet er nog steeds wat shabby uit.

Goede hub voor richting (zuid)oost-Frankrijk!
 
  • Like
Reactions: SMU
Ongekend, inmiddels is de tweet bekeken door 282.000+ mensen......mensen vanuit India, de VS en Rusland reageren er op. Leuk om een keer mee te maken.

Hm, ik vond die DeC nou juist zo strak, zonnig en vrolijk. Zo anders dan hoe ik er uit zie....;)

Een van de positieve punten aan dit forum is dat de meeste mensen gewoon met naam en toenaam+foto staan en zich niet "verschuilen" achter nietszeggende avatars etc. Daar is uiteraard iedereen vrij in. Maar aangezien je dat wel bij twitter doet (ik had je tweet daar al langs zien komen) dacht ik, waarom hier dan ook niet.. Meer als oproep naar iedereen die hier (nog) anoniem is.

De foto's en namen kwamen er overigens binnen een heel kort tijdsbestek nadat men elkaar bij de eerste E-Rally in 2014 ontmoet had.
 
Een van de positieve punten aan dit forum is dat de meeste mensen gewoon met naam en toenaam+foto staan en zich niet "verschuilen" achter nietszeggende avatars etc. Daar is uiteraard iedereen vrij in. Maar aangezien je dat wel bij twitter doet (ik had je tweet daar al langs zien komen) dacht ik, waarom hier dan ook niet.. Meer als oproep naar iedereen die hier (nog) anoniem is.

Je hebt gelijk, dit is het soort forum waarop je jezelf kunt laten zien. Bij deze! (en nu maar wachten tot de eerste die liever de wall connector ziet....)