Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Mooiste plekken met superchargers

This site may earn commission on affiliate links.
Afgelopen vakantie werden wij enorm verrast onderweg door Zweden. De navigatie haalde ons wat ver van de snelweg voor de stop bij de supercharger. Maar die plek is echt waanzinnig! Het landhuis dat de Superchargers heeft neergezet heet Toftaholm in de buurt van Lagan. Ik ben benieuwd of jullie ook zulke mooie plekken kennen.

upload_2018-8-28_17-32-49.png
 
  • Like
Reactions: CO2CLEAN
Afgelopen vakantie werden wij enorm verrast onderweg door Zweden. De navigatie haalde ons wat ver van de snelweg voor de stop bij de supercharger. Maar die plek is echt waanzinnig! Het landhuis dat de Superchargers heeft neergezet heet Toftaholm in de buurt van Lagan. Ik ben benieuwd of jullie ook zulke mooie plekken kennen.

View attachment 329750

Senj in Kroatië is ook een topper! Op een pier in de Middellandse zee.
8AC33CB6-9255-40BE-97DA-A91561579633.jpeg
4B29D705-4239-4ACB-89DF-CA2FB58EC389.jpeg
 
Wat een leuk onderwerp. Voor de mooiste plekken met SuC waar wij zijn geweest staat voor mij Monte Ceneri op 2. Wat helpt is dat de eerste keer dat we daar kwamen het in Beckenried nog pijpenstelen regende en daar de zon scheen. Mooi uitzicht en lekkere koffie.
Op de eerste plaats staat Lermoos, niet zo zeer voor de SuC als wel voor het hotel er tegenover. De geplande 20 minuten laden liepen uit tot een uur koffiedrinken in de ochtendzon op het terras met een fantastisch uitzicht over het dal.
Die ICE-nde Stelvio vond overigens dat hij alle recht had om daar te staan.

IMG_2016.jpg

IMG_2351.jpg