Beste Medeforummers,
Ik ben momenteel binnen VDL intern aan het solliciteren als Field Service Engineer (E-truck voornamelijk) en daarbij komt voor het eerst in mijn leven een auto van de zaak om de hoek kijken.
Ik zit hier al 5 jaar op het forum, maar nu zie ik mezelf al bijna in die Tesla rijden
Ik ken de leaseauto richtlijnen van VDL nog niet precies, maar budget is normaal gesproken ong 25k (diesel 28k), 48maanden lease (weet niet zeker of dit een financial lease is voor VDL (en dus op de balans komt?) of een operational, ong 25.000km per jaar.
Voor een beetje gezinsauto kom ik dan op een stationwagen uit, benzine. Bijvoorbeeld:
Peugeot 308 SW Blue Lease Executive 1.2 Puretech 110 5d leasen vanaf € 462,97 | LeasePlan Direct
Inclusief brandstof zou deze auto toch al snel 700 euro (toch?) in de maand gaan kosten voor VDL en 175 euro voor mij in bijtelling.
Voor dat bedrag kan ik mijns inziens ook een M3 rijden, ondanks dat deze minstens 47,8k kost:
Tesla Model 3 Standard Range Plus RWD 4d leasen vanaf € 559,64 | LeasePlan Direct
Bijtelling is dan uiteraard een stuk lager, waarbij ik het verschil wellicht ook kan inleggen om VDL tegemoet te komen (geen idee hoe dit werkt vooralsnog overigens)
Ik ben op zoek naar zoveel mogelijk munitie (TCO reductie, duurzaam imago VDL (E-bussen en E-truck), MIA etc) om VDL er van te overtuigen waarom ik beter in een M3 kan rijden, ondanks dat deze niet op de toegestane te kiezen automerken staat.
Ik ben benieuwd of ik iets totaal over het hoofd zie (waardoor deze droom de prullenbak in kan), of dit financieel haalbaar moet zijn of wat voor munitie er nog meer is om VDL te overtuigen dat dit de beste keuze is!
Brand maar los!
Groeten Roland.
Ik ben momenteel binnen VDL intern aan het solliciteren als Field Service Engineer (E-truck voornamelijk) en daarbij komt voor het eerst in mijn leven een auto van de zaak om de hoek kijken.
Ik zit hier al 5 jaar op het forum, maar nu zie ik mezelf al bijna in die Tesla rijden
Ik ken de leaseauto richtlijnen van VDL nog niet precies, maar budget is normaal gesproken ong 25k (diesel 28k), 48maanden lease (weet niet zeker of dit een financial lease is voor VDL (en dus op de balans komt?) of een operational, ong 25.000km per jaar.
Voor een beetje gezinsauto kom ik dan op een stationwagen uit, benzine. Bijvoorbeeld:
Peugeot 308 SW Blue Lease Executive 1.2 Puretech 110 5d leasen vanaf € 462,97 | LeasePlan Direct
Inclusief brandstof zou deze auto toch al snel 700 euro (toch?) in de maand gaan kosten voor VDL en 175 euro voor mij in bijtelling.
Voor dat bedrag kan ik mijns inziens ook een M3 rijden, ondanks dat deze minstens 47,8k kost:
Tesla Model 3 Standard Range Plus RWD 4d leasen vanaf € 559,64 | LeasePlan Direct
Bijtelling is dan uiteraard een stuk lager, waarbij ik het verschil wellicht ook kan inleggen om VDL tegemoet te komen (geen idee hoe dit werkt vooralsnog overigens)
Ik ben op zoek naar zoveel mogelijk munitie (TCO reductie, duurzaam imago VDL (E-bussen en E-truck), MIA etc) om VDL er van te overtuigen waarom ik beter in een M3 kan rijden, ondanks dat deze niet op de toegestane te kiezen automerken staat.
Ik ben benieuwd of ik iets totaal over het hoofd zie (waardoor deze droom de prullenbak in kan), of dit financieel haalbaar moet zijn of wat voor munitie er nog meer is om VDL te overtuigen dat dit de beste keuze is!
Brand maar los!
Groeten Roland.