Tampert
Member
Dit dus. Op de 31 in Germanie kun je gewoon rechtdoor maar de navigatie denkt van laten we toch even een kronkeltje maken....
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Er zijn daar wel veel werkzaamheden en afsluitingen geweest, eigenlijk precies het hele gedeelte dat nu zichtbaar is op de kaart, dus misschien dat er ergens oude data zit.Dit dus. Op de 31 in Germanie kun je gewoon rechtdoor maar de navigatie denkt van laten we toch even een kronkeltje maken....
View attachment 254502
Elon had de center console software veel beter aan Apple kunnen overlaten. Maar ja, Apple is met iets bezig waar ook Elon mee bezig is en dan zijn de belangen tegenstrijdig. Ik zou er echt wat voor over hebben als Waze goed geïntegreerd op de center console zou draaien in plaats van het misbaksel dat Navigon heet.Had tot op vandaag nog geen ervaring met CarPlay anders dan dat ik van het bestaan gehoord had. In de verder overigens verschrikkelijke huurauto prikt mijn zoon mijn telefoon aan t snoerke en plots hebben we navigatie en nog allerlei andere apps op t centrale scherm. Best handig...
@Faiz71 is bovenstaande link de mount voor rechts onder of voor links boven? Ik zie op de foto 2 mounts.@Yero de Proclip van Brodit zou misschien kunnen werken. Schroef op de proclip een houder voor je telefoon en je hebt je telefoon binnen handbereik, zonder dat je in je dashboard heb hoeven schroeven. Brodit 854921 Proclip Tesla Model S 13- center mount
Ik heb mijn brodit clip rechtsonder en dat bevalt mij prima. Goed bereikbaar en een makkelijke verbinding met de USB lader. Op de foto is een en ander nog net te zien.@Faiz71 is bovenstaande link de mount voor rechts onder of voor links boven? Ik zie op de foto 2 mounts.
Bij mijn S had ik een magnetische houder via Herbert voor mijn Coyote S. Probleem was dat hij op die lokatie soms stoorde op de radio. Dat was toen rechts boven de center console. Daarom dat ik twijfel om hem rechts onder te hangen.
Zaterdag op cafe met de mannen en het ging over onze nieuwe autos.. heeft een vriend van me toch een full option citroen ds <weet ik veel> . en ja hoor... Waze via car play netjes op de center console blijkbaar. Daar stond ik met mijn 110k MS met Navigon Ik ben nog altijd heel blij met mijn MS maar zeggen dat ze ultravernieuwend zijn.. dat kan ik toch niet.Elon had de center console software veel beter aan Apple kunnen overlaten. Maar ja, Apple is met iets bezig waar ook Elon mee bezig is en dan zijn de belangen tegenstrijdig. Ik zou er echt wat voor over hebben als Waze goed geïntegreerd op de center console zou draaien in plaats van het misbaksel dat Navigon heet.
Nog eentje dan: afgelopen week, vanuit Drenthe op weg naar Friesland. Geen idee waar dit nou goed voor was: de weg was vrij, geen files (hebben ze daar uberhaupt niet zo veel denk ik), geen werkzaamheden, ik had de weg voor mezelf.
Ik heb het maar genegeerd en ben gewoon over de N381 rechtdoor gereden.
Misschien dat Tesla dacht dat ik te weinig in Drenthe kwam en wilden ze me graag laten zien hoe mooi deze provincie is?
View attachment 255606
Volgens mij zijn de proclips voor de Tesla rechts boven bij de ventilator opening en rechts onder. Het is niet een magnetisch systeem, maar een houder die je op een specifieke plek in het dashboard klikt. Ik heb in mijn vorige auto’s dit systeem gehad, en werkte altijd storingsvrij (telefoon zat altijd vlak naast de radio). Stoort de radio ook als je je telefoon nu daar vlakbij zou houden (zonder houder)?@Faiz71 is bovenstaande link de mount voor rechts onder of voor links boven? Ik zie op de foto 2 mounts.
Bij mijn S had ik een magnetische houder via Herbert voor mijn Coyote S. Probleem was dat hij op die lokatie soms stoorde op de radio. Dat was toen rechts boven de center console. Daarom dat ik twijfel om hem rechts onder te hangen.
Dank voor de foto. Die locatie leek mij ook handig (handiger dan in de ventilator). Ik vraag me alleen af of dat niet een deel van het scherm in de weg zit? (bijvoorbeeld vanaf de passagiersstoel de temperatuur bijstellen?)Ik heb mijn brodit clip rechtsonder en dat bevalt mij prima. Goed bereikbaar en een makkelijke verbinding met de USB lader. Op de foto is een en ander nog net te zien.
Voor de bestuurder zelf is de volume regeling niet meer goed bereikbaar en voor de passagier ook de temperatuur regeling niet meer. Die laatste heb ik nu standaard op sync staan en de volume regel ik toch alleen op het stuur. Al met al niet ideaal maar ik kan er mee leven.Dank voor de foto. Die locatie leek mij ook handig (handiger dan in de ventilator). Ik vraag me alleen af of dat niet een deel van het scherm in de weg zit? (bijvoorbeeld vanaf de passagiersstoel de temperatuur bijstellen?)
Voor de bestuurder zelf is de volume regeling niet meer goed bereikbaar en voor de passagier ook de temperatuur regeling niet meer. Die laatste heb ik nu standaard op sync staan en de volume regel ik toch alleen op het stuur. Al met al niet ideaal maar ik kan er mee leven.
Zonder telefoon blijft, in mijn geval, alles gewoon toegankelijk.
Met de telefoon in de houder kunnen zowel bestuurder als passagier nog wel bij het volume, maar de temperatuur aan de passagiers kant wordt onbereikbaar. Vind ik niet zo'n probleem, heb vrijwel altijd de temperatuur gesynced.
View attachment 225958
Nou op dat punt was je al in Friesland, vlak bij Moskou notabene (zou dat er iets mee te maken hebben!)Nog eentje dan: afgelopen week, vanuit Drenthe op weg naar Friesland. Geen idee waar dit nou goed voor was: de weg was vrij, geen files (hebben ze daar uberhaupt niet zo veel denk ik), geen werkzaamheden, ik had de weg voor mezelf.
Ik heb het maar genegeerd en ben gewoon over de N381 rechtdoor gereden.
Misschien dat Tesla dacht dat ik te weinig in Drenthe kwam en wilden ze me graag laten zien hoe mooi deze provincie is?
View attachment 255606
Hé Bert, je mag mopperen over de navigatie, doen wij, op een enkele uitzondering na, ook.Fantastische auto, maar waardeloze navigatie. Het is al eerder genoemd hier, geen routekeuzeis een groot nadeel. Erger nog is dat de kaart up-to-date is, maar de navigatiesoftware verouderd. Bijv. de nieuwe A1 wordt ruim 7 maanden na opening nog steeds niet getoond. Je wordt de oude en al niet eens meer bestaande snelweg opgestuurd. Gevolg: er zijn nooit files op de A1 (was dat maar waar) en het leidt tot foute en onveilige aanwijzingen. Tesla onwaardig. De communicatie van Tesla hierover is verschrikkelijk: niemand heeft enig idee wanneer een update komt. Ik hebmijn Iphone met Waze maar op het dashboard geplakt en gebruik die maar. Het is koddig voor een auto van 135k.