Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Navigatie

This site may earn commission on affiliate links.
Het is wat vroeg op de dag om al een fles wijn op te hebben:cool:

Hoezo? Niet akkoord? Wat heb je in de MS? Het handschoenkastje, de brilruimte onder de touchpad en de gaten voor de twee blikjes in het midden. Plus een piepklein mapje onderaan je chauffeurszetel.
Neem nu de deuren. Die zijn monsterlijk dik. Maar een bergvak erin? Nee, hoor!
Achteraan de voorzetels. Ruimte zat om wat bergvakken aan te brengen. Nee, hoor!
We worden haast gedwongen om een (extra te betalen) middenconsole aan te schaffen om wat bergruimte in het midden te scheppen.
Komaan, zeg, en dat voor een wagen van (in mijn geval) 121k!!! Dat is toch waanzin?
 
soms vraag ik me af wat iedereen zo allemaal in een auto wil opbergen en dat ook nog binnen handbereik moet zijn.
bij mij:
een microvezeldoekje om het scherm af te vegen.
een kabeltje om de telefoon op te laden.
een jeton-sleutelhanger die in een winkelkarretje past

in het handschoenkastje nog een pen en parkeerschijf en de papieren van de auto (en de Sint Christoffels;))
 
soms vraag ik me af wat iedereen zo allemaal in een auto wil opbergen en dat ook nog binnen handbereik moet zijn.
bij mij:
een microvezeldoekje om het scherm af te vegen.
een kabeltje om de telefoon op te laden.
een jeton-sleutelhanger die in een winkelkarretje past

in het handschoenkastje nog een pen en parkeerschijf en de papieren van de auto (en de Sint Christoffels;))

Bij mij (maar dan in mijn A5):
een flesje water
een paar afstandsbedieningen
papieren zakdoeken
een pakje post-its met een stylo
geldstukken voor de parkeermeters
3 zonnebrillen
parkeerschijf
ijskrabber
sleutels
papieren van de auto
télépéage-bakje voor Frankrijk
doekje voor het scherm
paraplu
een paar usb-sticks met mp3's

En ik ben ongetwijfeld nog een item of zes vergeten...
 
soms vraag ik me af wat iedereen zo allemaal in een auto wil opbergen en dat ook nog binnen handbereik moet zijn.
bij mij:
een microvezeldoekje om het scherm af te vegen.
een kabeltje om de telefoon op te laden.
een jeton-sleutelhanger die in een winkelkarretje past

in het handschoenkastje nog een pen en parkeerschijf en de papieren van de auto (en de Sint Christoffels;))

En een superdik ANWB stratenboek van Europa natuurlijk.
Die navigatie......;)
 
Ik snap Leysfi, maar daarentegen moet ik wel toegeven dat extra opbergruimte voor extra rommel zorgt. Hoeveel zaken ik in mijn auto heb liggen die ik nooit gebruik (zaklamp, balpen die niet meer schrijft,...).
In de laatste Tesla's is trouwens de middenconsole standaard.
Ijskrabber is niet meer nodig aangezien voorverwarmen vanop afstand! Deze gaat dus in de trunk of frunk denk ik.
 
  • Like
Reactions: robertvg
Mijn lijfspreuken "je hebt recht op ontbering" en "beter ten hele gewaald dan ten halve gekeerd" krijg je standaard bij aanschaf van een Model S. And I like it, I really do. De in mijn ogen kleine ontberingen wegen bij lange na niet op tegen " the smooth, powerfull driving experience, all possible due to my own solar panel provided clean energy". Dat biedt geen andere ICE - oh no.
 
Mijn lijfspreuken "je hebt recht op ontbering" en "beter ten hele gewaald dan ten halve gekeerd" krijg je standaard bij aanschaf van een Model S. And I like it, I really do. De in mijn ogen kleine ontberingen wegen bij lange na niet op tegen " the smooth, powerfull driving experience, all possible due to my own solar panel provided clean energy". Dat biedt geen andere ICE - oh no.
Heb je daarom zowel voor als achter een centerconsole met extra opbergruimte? :rolleyes:
 
Bij mij (maar dan in mijn A5):
een flesje water
een paar afstandsbedieningen
papieren zakdoeken
een pakje post-its met een stylo
geldstukken voor de parkeermeters
3 zonnebrillen
parkeerschijf
ijskrabber
sleutels
papieren van de auto
télépéage-bakje voor Frankrijk
doekje voor het scherm
paraplu
een paar usb-sticks met mp3's

En ik ben ongetwijfeld nog een item of zes vergeten...
Ijskrabber??? o_O zoooo ICE-TIJD, dat heb je met een S toch helemaal niet nodig?