Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Navigatie

This site may earn commission on affiliate links.
E023F293-F8C2-4F47-90F2-F8FB156BE867.jpeg
 
  • Informative
Reactions: FrankNL
Beetje verwarrend in de nieuwe navigatie, rijdend op de A15 (bij rode peil, richting blauwe pijl) geeft de navigatie 'Beneluxplein' aan, iets wat niet eens bestaat.
Is de richting van de Beneluxtunnel, maar op de borden staat Amsterdam, Den Haag etc.

Buiten deze glitch vind ik de navigatie verder wel goed werken.
Afslag naar Beneluxplein.jpg
 
Knooppunt Benelux - Wikipedia

Blijkbaar mag het Beneluxplein heten.... ik rij het regelmatig en is inderdaad verwarrend... maar het klopt allemaal wel. Teveel splitsende en kruisende wegen op het Beneluxplein
Ah ja, idd, ik had Wiki over het hoofd gezien. Ik heb het ook naar Tesla gestuurd, wie weet gebeurt er wat mee.
Zeker op verkeerspleinen waar je niet zo vaak rijdt, is het fijn als de namen in de navigatie overeenkomen met die op de borden.
 
Wat zijn jullie ervaringen met de nieuw navigatie? Ik draaide met de oude navigatie altijd waze ernaast en volgde die.
Het valt me op dat de nieuwe altijd dezelfde route voorspelt als waze en dat de aankomst tijd ook redelijk gelijk is.
Bij de vorige navigatie kon dat zomaar veel langer of korter zijn.
Tot nu toe geen vreemde omleidingen meer gehad.
Al met al dus een hele vooruitgang na twee weken rijden met de nieuwe navigatie.
 
  • Like
Reactions: CO2CLEAN and SeBsZ
Gisteren heeft Waze mij nog heel netjes om de file-ellende aan de zuidzijde van Amsterdam geleid.
De nav van Tesla stuurde mij er recht op af. Maar goed, dat is de oude nav. Hoop dat ik gauw de nieuwe krijg.
Zijn er trouwens al classics met de nieuwe? Heb de indruk uit de posts in dit draadje dat ik alleen AP modellen zie langs komen met de nieuwe?