Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Navigatie

This site may earn commission on affiliate links.
Je klinkt als mijn vrouw Egbert... Helaas heeft die ook altijd gelijk:oops:. Alleen vind ze die lijn ook nog niet mooi. Ze begrijpt werkelijk niet wie er nou waarom zo'n auto zou kopen. Ik vond t leuk om zo'n auto eens een paar dagen te rijden maar ben toch blij dat morgen m'n Tesla weer terugkomt:D.
Tesla heeft ook mijn beeld op auto's doen veranderen, door te laten zien dat mooi, snel, iets bijzonders en toch praktisch toch samen kunnen gaan.
 
  • Like
Reactions: Maarten and HWS
Vorige week op weg naar wintersport op de A8 tussen Karlsruhe en Stuttgart stuur de gps mij van de snelweg weg. Ik dacht van hij wil mij de files doen ontwijken, echter na 5 dorpjes met max 30 km/h en bijhorende flitspalen, was mijn goesting over en heb ik de snelweg terug opgezocht. De gps moet je wel echt in het oog houden en op tijd je eigen zin doen.
 
  • Informative
Reactions: PaulusdB
ff melden dat A Better Routeplanner nu ook tijdens het rijden gebruikt kan worden:
2017-05-26_09-12-24.jpg
 
Lieve Tesla vrienden, kort vraagje: vanmorgen moest ik vanuit Amsterdam naar Hoorn en had nog een range van 30 km. Toen ik mijn navigatie aandeed stuurde deze me niet automatisch langs een SUC. Is dit iets wat je moet instellen of pakt de navigatie deze enkel bij lange afstanden(100km+)?

De navigatie zal je langs een SuC sturen als dat nodig is om de bestemming te bereiken. Hij kijkt, helaas, niet of je ook weer vanaf je bestemming weg kunt komen zonder laden, bijvoorbeeld voor de retour route van de trip. Dat moet je zelf in de gaten houden. Feature Request, en voor mij reden om altijd de optie aan te hebben die de lading voor retour aangeeft bij vertrek.
 
De navigatie zal je langs een SuC sturen als dat nodig is om de bestemming te bereiken. Hij kijkt, helaas, niet of je ook weer vanaf je bestemming weg kunt komen zonder laden, bijvoorbeeld voor de retour route van de trip. Dat moet je zelf in de gaten houden. Feature Request, en voor mij reden om altijd de optie aan te hebben die de lading voor retour aangeeft bij vertrek.

Ik dacht dus ook dat de navigatie me langs een SuC zou sturen echter gaf deze gewoon aan dat ik met -10% in Hoorn zou aankomen en niet eerst langs SuC Mokum moest....
 
Heb ook al gemerkt dat er op korte afstanden geen SuC voorgesteld wordt. Moest onlangs 25 km voorbij Gent zijn. Gps gaf aan dat ik er niet zou geraken, terwijl ik SuC Gent passeerde. Had verwacht dat hij toch zou voorstellen om er te laden ipv te zeggen dat ik er niet zou geraken.