Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Navigatie

This site may earn commission on affiliate links.
If you login with your MyTesla credentials, you will get higher resolution real-time position and charge, and ABRP will automatically calculate your reference consumption and speed for you on this particular trip

Ikzelf vind het het risico niet waard.
Ok dus ze gebruiken de Tesla api om nauwkeurige positie en batterijlading informatie te verkrijgen, nu begrijp ik het. An sich een leuk feature, maar abetterrouterplanner wordt dan man in the middle, dat wil je niet idd.
 
Zou de navigatie update ook het Galileo systeem gaan ondersteunen? Veel nauwkeuriger dan het Amerikaanse gps en het is al in de lucht. Ik heb begrepen dat nieuwe auto’s in 2018 met dat navigatie systeem moet kunnen werken. Iemand echte info hierover?
 
Vanmiddag de melding “congratulations, your maps have been updated with the most recent version”.....

Betekent waarschijnlijk dat ik nu de Q4 2015 kaart heb :confused:

Is er nog een manier om te checken welke kaart er is geïnstalleerd?
 
  • Like
Reactions: sweep
Hierbij een bericht dat voor velen héél welkom zal zijn.

De laatste update van de kaarten is vanavond geinstalleerd.
Kreeg de bekende melding: "Navigation Maps Updated. Congratulations! Your navigation system is now using the latest maps."

Even een route naar het oosten ingevoerd. De navigatie plant hem nu keurig via de nieuwe 'slinger' A9 rond Badhoevedorp.
Ook even een route naar Vlaardingen gepland en waarempel...... helemaal langs de A4.
Eindelijk zitten deze routes erin! :):):)

NB de nieuwe afslag van de A1 naar Almere (linksaf ipv rechtsaf vanaf Amsterdam komend) navigeert hij nog niet correct.
 
  • Like
Reactions: sweep and Faiz71
Dat is frappant - kreeg de update vanavond in Dusselorf - terugrijdend via de A9 stuurde de navigatie me gewoon nog "binnendoor" richting Haarlem. Had nog geen idee dat daar een nieuwe slinger is aangelegd...
Dat is inderdaad vreemd. Andere update? Slechts één richting correct in de kaart?
Kan ik mij niet voorstellen.
Ik rij vandaag nog heen en weer over die A9 langs Badhoevedorp, zal de auto de route laten plannen.
We zullen zien.
 
  • Like
Reactions: robertvg
upload_2017-12-30_22-15-53.png
upload_2017-12-30_22-15-53.png
 
  • Informative
Reactions: nico180 and resrc
Dat is inderdaad vreemd. Andere update? Slechts één richting correct in de kaart?
Kan ik mij niet voorstellen.
Ik rij vandaag nog heen en weer over die A9 langs Badhoevedorp, zal de auto de route laten plannen.
We zullen zien.

Gisteren langs de A9 ter hoogte van Badhoevedorp gereden.
Van west naar oost navigeert de auto langs de nieuw aangelegde weg.
Alleen bij de aansluiting van de A9 op de A4 naar Amsterdam is hij even de kluts even kwijt.
Maar, zoals Egbert (@Edi99) al constateerde, van oost naar west plot hij de route nog steeds over de niet meer bestaande weg dwars door Badhoevedorp. Merkwaardig. :(