Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Navigatie

This site may earn commission on affiliate links.
Vanmorgen stond ook bij mij deze melding op mijn scherm: "Navigation Maps Updated".
3 dagen geleden heb ik 2017.50.2 ontvangen. Ik wist niet dat de kaartupdates 'los' geupdate werden?

2018-01-01 12.32.43.jpg
 
Yups, vanmiddag het berichtje in het grote scherm zien opploppen dat de navigatiekaarten zijn ge-update :)
Toevallig morgen een ritje Amsterdam in de planning, eens kijken wat de navigatie gaat doen op de stukken waar ik in het verleden volgens de navigatie niet op de snelweg zat.
 
Hierbij een bericht dat voor velen héél welkom zal zijn.

De laatste update van de kaarten is vanavond geinstalleerd.
Kreeg de bekende melding: "Navigation Maps Updated. Congratulations! Your navigation system is now using the latest maps."

Even een route naar het oosten ingevoerd. De navigatie plant hem nu keurig via de nieuwe 'slinger' A9 rond Badhoevedorp.
Ook even een route naar Vlaardingen gepland en waarempel...... helemaal langs de A4.
Eindelijk zitten deze routes erin! :):):)

NB de nieuwe afslag van de A1 naar Almere (linksaf ipv rechtsaf vanaf Amsterdam komend) navigeert hij nog niet correct.

Vanmorgen ontving ook ik de update.
Bij de geschatte aankomsttijd is Tesla optimistischer dan TOMTOM; helaas ten onrechte
 
Heb nog geen verbetering gemerkt. Op de A1 (oost naar west) is die bij knooppunt Almere de weg kwijt (tussen hmp 16,2 en 15,6 remt ie af naar 60-70 km/u)
De nieuwe slinger A9 vanaf de A1 herkent ie ook nog niet, navi denkt dat de oude lus nog actief is.
 
Hoewel hij direct na de updat bij het plannen van een route over de A9 richting oosten bij mij netjes ‘via de slinger’ plande, probeerde hij mij vandaag weer door Badhoevedorp te laten gaan. Ook al weer een paar vastlopers gehad...:(